Skocz do zawartości
M7CR

Ekran się nie zapala albo zawiesza i gaśnie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Edi'S

    @@M7CR

    Próbowałem. Ale po jakimś czasie jest to samo. Jak nie znajdę na forach jakiegoś sposobu, to odpuszczę sobie jakiekolwiek dłubanie przy tym telefonie i niech serwis się z tym pomęczy. Sprzęt "górnopółkowy" powinien zostać rozpakowany z pudełka i działać jak należy. Wbrew pozorom zabawa z ROMem jest czasochłonna. Samo wgranie systemu to jeszcze nic, bo później cały szereg czynności związanych z ustawieniami. 

    Co do Twojego problemu, to nie zauważyłeś jakiegoś nadmiernego nagrzewania się telefonu? Być może coś go drenuje na maksa powodując przegrzewanie i przez to ekran się wyłącza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    M7CR

    Zgadzam się z Tobą @@Edi'S. W moim przypadku... Właśnie nie. Nic się nie przegrzewa. Też bym wysłał swój na gwarancję, ale mam fakturę VAT marża przez co LG go nie przyjmie. A sklep od którego mam pisemną gwarancję znajduje się ode mnie ponad 300km a w tym mieście będę za niecałe dwa miesiące dopiero.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@Edi'S

    Telefon G3 jako sam z siebie jest bardzo doby, jednie kuleje jego nowy system, stąd różnego typu problemy i problemiki. Od kilku dni posiadam LG G4 i jak pamiętasz opisywane przeze mnie problemy z MM na G3, to one są lustrzanym odbiciem na G4. Trzeba jeszcze dopracować/poczekać żeby MM miał "ręce i nogi".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@M7CR Od wczoraj mam również ten sam problem z G3... Zauważyłam, że jeśli jest podłączony do ładowarki to ekran szaleje cały czas, a jak odłącze to działa parę minut normalnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    M7CR

    Może wszyscy mamy telefony w których niebawem gwarancja się kończy albo skończyła i LG zachęca nas do kupna G4 :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok

    Witam. Zdecydowałem się na wysłanie telefonu do serwisu. Wgrałem MM V30B metodą "by Bride" z opcją CSE. Myślicie, że nie doczepią się do oprogramowania...?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok

    @up

    Telefon z Plusa. Tu jest filmik co się dzieje z ekranem: https://youtu.be/e5SHqXzi8rg

    Edytowane przez bartekc00
    Nie cytujemy posta wyżej w całości

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Wszystko teraz w rękach serwisanta. Jeśli trafisz na służbistę może anulować gwarancję. Jeśli to będzie "swój chłop", jak w przypadku mojego z PLAY to nie będzie problemów (wysłałem im niebrandowany). W Twoim przypadku zrobiłbym downgrade do 5.0 od Plusa i takiego im wysłał.

    Edytowane przez LUZ-BLUZ

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    MTok

    @up

    Czyli pobrać V21A dla Plusa i zrobić downgrade metodą by Bride, czy inna ?

    Edytowane przez bartekc00
    Nie cytujemy posta wyżej w całości

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x