@@KucharSP
Przykro mi ale nikt nie ma obowiązku oferowania zastępczego telefonu a tym bardziej lepszego jakościowo niż oddawany do serwisu.
Gdyby tak było salony musiałyby mieć całą półkę telefonów "na wszelki wypadek" bo przecież nie wiadomo kto i z jakim telefonem przyjdzie go reklamować...
Tyle jeśli chodzi o kwestie przy reklamacjach i zamienniku w ramach oczekiwania na powrót.
Natomiast jeśli chodzi o wymianę na niższy bo G510 już nie mają lub nie będą mieć na stanie, to walcz o swoje.
Gwarant nie może oferować produktu niższego parametrami. Nie po to kupiłeś xx cali aby teraz mieć mniejszy.
Nie każdy patrzy ma megahertze i rok produkcji.
Oddajesz niesprawny i w ramach gwarancji, rękojmi czy towaru niezgodnego z umową muszą "coś z tym zrobić". Do tego są zobowiązani.
Jeśli już to mogą wymienić na model wyższy (HTC tak czasami praktykuje) lub zaproponować wyższy model ale z dopłatą.