K9G
Czyli bez zmian. Brak gwarancji w serwisie Huawei. Sprzedając znika z rynku i twoja gwarancja znika razem z nim.
Po 2 może nie mieć europejskiej faktury i naprawia na własną rękę a wiadomo jak to wygląda.
Po 3 ufanie "przesympatycznej" Pani, która chce coś sprzedać to trochę naiwne. Blondynki za kierownicą też są przesympatyczne.
Albo wysyła skan faktury, albo jej nie ma. Proste.
@K9G Nie wiem, czy jeszcze ktoś przegląda to forum...ale właśnie wczoraj, po około 4 dniach roboczych został odesłany mi mój telefon, gwarancyjna naprawa, zgłaszana była wada baterii, ku mojemu zaskoczeniu wymieniony był również wyświetlacz, bateria i nawet przyciski się poprawiły...
Odesłałem do serwisu w Krakowie. I dla niedowiarków, nie jest wymagany żaden dowód zakupu czy gwarancja, serwis posługuje się numerem IMEI i dla nich to jest wiążące, ważne by tel był z rynku europejskiego.
Więc kolego @K9G jak się nie jest pewnym, nie powinno się mądrować... taki protip na resztę życia 🙂
@Ostatni