Jeśli jesteś osoba fizyczna, kupiles słuchawkę w sklepie lub punkcie, posiadasz paragon to nie oddawaj go na gwarancje. Powolaj sie na niezgodność towaru z umowa. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176. Jest to bardzo rozległy termin, jednak na tej podstawie, sprzedający musi wymienić lub naprawić Ci towar - sposób załatwienia reklamacji zależy od Ciebie. Musisz jak dobrze pamiętam złożyć pismo z opisem usterki, sposobem w jaki preferujesz załatwienie problemu czyli naprawa lub wymiana towaru na nowy. Niejednokrotnie wystarcza zawiadomienie ustne i zrobią to na miejscu, ale sposób formalny na piśmie gwarantuje Ci, że będzie tak jak trzeba. Jest to sposób dużo lepszy niż gwarancja, gdyż często do serwisu daleko lub trzeba wysyłać. Nie wiem, dlaczego ale większość ludzi wybiera gwarancje. Gwarancja rządzi sie swoimi prawami i każdy producent może mieć inne jej warunki. Np. Po 5 nieudanych naprawiać dopiero możesz żądać nowego towaru. A w przypadku niezgodności towaru z umowa, sprzedawcę regulują przepisy o których wspomniałem i to ty jako konsument okreslasz jak ma załatwić problem. Oczywiście polecam obszerniejsza edukację na ten temat. Ale ja w ten sposób naprawdę załatwialem kilkakrotnie temat z dziwnymi urządzeniami. Nawet jak podłączalem radio cd w aucie i je spalilem. A robiłem wszystko w/g instrukcji dodanej do urządzenia. Udało mię sie w ramach niezgodności towaru z opisem wymienić je na nowe. Gdyż nikt w instrukcji nie powiadomił mnie, kość iso nie w każdym pojeździe musi mieć takie same podłączenie.
Edit
Musisz tylko sie upewnić, czy to, że wcześniej wykorzystałeś z gwarancji producenta nie dyskwalifikuje Cię z korzystania prawa do w/w dzialan. Bo tego nie jestem pewien.