Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

    Rekomendowane odpowiedzi

    3po

    Witam,

    Od kilku dni mam problem z moim Magikiem (od Orange). Chcac odtworzyc filmy (b. czesto) wyswietla się komunikat:

    Niestety, nie można odtworzyc tego filmu wideo.

    Co jest grane, do tej pory wszystko było w porządku, a tu taki error nagle wyskoczył..Dodam ze filmy bezproblemo odpalaja pod desktopem.

    Edytowane przez pan_żabka
    Kosmetyczna modyfikacja tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na moim G1 tez to sie zdaza ale tylko wtedy jak zasieg jest słaby potrafi tez tak zrobic w polowie odtwarzania gdy nie nadaza sie byforowac :( pod WiFI nie mam z tym problemów

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli otwierasz przez stronę - spróbuje przez aplikacje ktrórą masz domyślnie w telefonie jeśli korzystasz z aplikacji, sprobuj ze strony.

    Sprawdz tez czy dzieje sie tak na www.m.youtube.com czy na zwyklym www.youtube.com.

    Jesli to nie pomoze to wydaje mi sie ze dobrze byloby zrobic backup aplikacji i reset software'u.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    3po

    Przeciez to ma nie znaczenia z jakiej strony i tak wideo otwierane jest w youtube app. Blad nadal wystepuje. W jaki sposob dokonac resetu i backupu?

    Edytowane przez 3po

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Backup wykonujesz programem Astro, wykonujesz backup aplikacji ktore chcesz zachowac, dla pewnosci wrzucasz je z karty na kompa.

    Aby dokonac rebootu systemu mozna zrobic tak:

    1. Reset do ustawien fabrycznych... (nie wiem czy cos da)

    2. Przez 20 sekund trzymac ikonke domku oraz "czerwonej" sluchawki po czym nastapi pojawienie sie wykrzyknika i ikonki g1, nastepnie rozsunac klawiature i wybrac na niej "alt+w" co spowoduje usniecie wszystkich danych.

    Chcialem powiedziec ze kiedys kontrolnie dokonalem sposobu opisanego w punkcie drugim, lecz nie biore za niego zadnej odpowiedzialnosci, telefon dziala po nim bez zarzutu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udało się komuś skutecznie rozwiązać ten problem? U mnie niestety dzieje się tak samo jak opisał to 3po.

    Edit: problem został już opisany w issues logu Google Codes:

    http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=5399

    Edytowane przez hironim

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dfgfdg
    Tak czasami jest. Wystarczy wyjść i wejść w filmik ponownie. Nie ma wtedy problemu.

    Niestety nie wystarczy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×