Skocz do zawartości
stefaneiro

Aktualizacja systemu - telefon w kółko się restartuje po komunikacie "Huawei software installing"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szczerze mówiąc nie wiem czy na dobry dział trafiłem, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie. Dzisiaj aktualizowałem telefon z softa b150 do b170. Oprogramowanie pobrałem ze strony producenta i aktualizowałem poprzez opcje "aktualizacja lokalna". Gdy telefon się wyłączył, pojawił się ekran z logiem EMUI z licznikiem procentowym oraz napisem "Huawei software installing". Cały problem polega na tym, że przedstawiony ekran wyświetla się na jakieś 2 sekundy po czym się resetuje i wyświetla to samo i tak w kółko, przez co nie mogę wyłączyć telefonu ani nic z nim zrobić. Nie kombinowałem nigdy wcześniej z żadnym rootem ani z niczym bo jestem zielony w tych sprawach. Bardzo bym prosił o jak najszybszą pomoc oraz serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuje.

[Dodano: 16 luty 2016 - 23:25]

dodaje jeszczę link do filmiku jak to wszystko wygląda

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Natrafiłeś na bootloop.

Na forum powinien być poradnik jak go naprawić :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    janisz

B150 to chyba soft brandowany, a żeby na taki soft wgrać inny, musisz najpierw usunąć brand, co związane jest z odblokowaniem bootloadera. Czeka cię czytanie tego forum, Wszystko tu jest.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    figo98

@@Savorski, Możesz mi wytłumaczyć co to jest ten bootloop?Bo ja też chce sobie zainstalować nowego androida i natrafiłem właśnie na ten problem. Do tego na stronie huawei są dwa linki i jeden jest właśnie z tym bootloopem. Dorzuce jeszcze te dwa linki:http://consumer.huawei.com/pl/support/downloads/detail/index.htm?id=57183&key4=p8%20lite http://consumer.huawei.com/pl/support/downloads/detail/index.htm?id=70279

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    adi-g