Skocz do zawartości
renji84

W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Nie jest wygięty, a pękniecie ma tylko z jednej strony.

     

    #Edit

     

    Dziś jeszcze mi kamera chyba poszła.

     

    post-342263-0-55091100-1459285113_thumb.jpg

     

    post-342263-0-86213200-1459285623_thumb.png

    Edytowane przez afgan1939

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    To ślij na gwarancję tylko pisz o samoistnym pęknięciu i takie tam aby się nie przyczepili

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    5de956a0398adce13d6dd2c4c9a0e582.jpg

    . Nowy będzie ?

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

    Edytowane przez patrikos23
    Obrazy wstawiamy w spoilerze - poprawione. Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    NCR

    Raczej płytka główna została zutylizowana i wymieniona na nową :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tydzień temu wymienili mi całą obudowe więc praktycznie nowy tel

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja musiałem zapłacić za naprawę, serwis dopatrzył się "usterki mechanicznej" nie wiem jakim cudem... 890zł nie moje ;(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Siemka,
    mam pytanie, jak zgłosiłem naprawę na w-support i zamówiłem kuriera to co mam zrobić z listem przewozowym?
    Mam go nakleić na opakowanie, czy dać kartkę kurierowi, a on to wrzuci do woreczka i naklei?

    Swoją drogą znowu mi się odbarwił w Z1 wyświetlacz w okolicach portu usb, obudowa nie spasowana, telefon na 90% nie szczelny, i to wszystko po wymianie wyświetlacza w w-support...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Zapakować telefon wraz ze zgłoszeniem usterki u kartą gwarancyjną, a list przewozowy dać kurierowi. Jak tak robiłem i wszystko poszło szybko i sprawnie

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak więc moja Z1 wróciła z serwisu, naprawiona została w ciągu 1 dnia. Wymienili/naprawili o to co prosiłem, oraz (co mnie zaskoczyło) ramkę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam forumowiczów!
    Zakupiłem uszodzony telefon Sony Xperia Compact E5823 z 02.2016 roku.
    Stan wizualny:
    fotki
    Widoczne jest pęknięcie na tylnej obudowie.

    Stan techniczny:
    Działa wszystko poza:

    -akcelerometr

    -żyroskop

    -aparat przedni (białe tło) - możliwe, że się odpiął?

    aparat tylni - robi zdjęcia słabej jakości (nie łapie ostrości)

     

    Zdjęcia robione telefonem:

    fotki

     

    Najbardziej boli mnie ten aparat.
    Jak myślicie, czy jest to problem sprzętowy aparatu?
    Czy orientujecie się w cenach wymiany? Ewentualnie jak wygląda naprawa żyroskopu?
    Oddawać go od razu do W-support?

     

     

     

    Edytowane przez dszymek
    Usunieta zbedna czesc tekstu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x