Skocz do zawartości
renji84

W-support, serwis, gwarancja - opinie, dyskusja. Temat zbiorczy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Jakiś czas temu pękł mi wyświetlacz w Z5 Compact. Gwarancję mam do lutego 2018 r. Wysłałem telefon do w-support, ale niestety dostałem wiadomość, że uszkodzenie telefonu nie podlega naprawie gwarancyjnej, a wymiana wyświetlacza kosztuje ok. 770 zł. Dostałem również od serwisu propozycję naprawy zbitego wyświetlacza na zasadzie wymiany na regenerowany przedni panel w cenie 350 zł bez utraty gwarancji i z zachowaniem wodoszczelności. Natomiast w pobliskim serwisie dostałem ofertę wymiany przedniego panelu z wyświetlaczem na nowy (podobno) oryginalny za 460 zł, lecz gwarancja na wyświetlacz to tylko 3 miesiące i to bez gwarancji zachowania wodoszczelności.

    Czy wymieniał ktoś przedni panel w serwisie w-support na panel regenerowany? Jeśli tak to czy wystąpiły jakieś problemy z wyświetlaczem lub dotykiem w późniejszym czasie? Czy boczne ramki w regenerowanym panelu przednim były mocno zniszczone (porysowane, poobcierane)?

    Pobliski serwis odradził mi wymianę (regenerację) samego szkła z digitizerem, ponieważ zdarzały się czasami problemy z dotykiem lub wyświetlaczem w późniejszym czasie. Jakie macie doświadczenia po takiej naprawie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Regnerowany jest taki sam jak nowy i nie może mieć żadnych skaz żeby wyjść z serwisu :) I do tego od serwisu masz dalej gwarancje, więc nawet jej coś się stanie, możesz ponownie wysłać :)

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    O'Shea

    Witam! Mam moja z5c na gwarancji i gniazdo od USB już się wysluzylo i czasem ciężko łapie, a gniazdo od Jacka się troszkę rusza i pytanie czy gwarancja to obejmuje :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Lysolus

    @O'Shea Powinna obejmować, aczkolwiek czasami serwisy migają się od napraw gwarancyjnych pisząc, że telefon miał kontakt z cieczą, albo że jest to uszkodzenie wynikające z upadku telefonu itp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x