Witam ponownie
Jak by ktoś był zainteresowany rozwiązaniem sprawy motki 😉 Motka poleciała do sklepu x-kom, ponieważ sprzedawca podał mi numer do lenovo gdzie obsługa powiedziała mi, że serwisują tylko tablety. Po otrzymaniu kolejnego numery od obsługi lenovo nie mogłem zakwalifikować swojego problemu i postanowiłem odesłać telefon do sklepu. Utworzyłem zgłoszenie, opisałem usterkę, towar zapakowany wysłałem i po 2 tygodniach (w piątek wysłałem i w piątek otrzymałem paczkę od kuriera) dostałem telefon. W urządzeniu została wymieniona płyta główna wraz w głośnikiem rozmów, ponieważ z nim też były problemy raz działał raz nie. Co najciekawsze muszę pochwalić serwis regeneris Warszawa, gdyż wymiana głośnika równie dobrze mogła by nie zostać wykonana. Głośnik ja uszkodziłem w wyniku czyszczenia (wykałaczka owinięta w chusteczkę), uszkodziła powłokę na głośniku co można by było zakwalifikować jako uszkodzenie z winy użytkownika także tutaj byłem wniebowzięty. Podsumowując motka ma się dobrze, jacek działa, głośnik również 🙂 Dziękuję za zainteresowanie tematem, do zamknięcia.