@up
Właśnie widzę jakie mają zagrywki, ale zaczynają trochę przesadzać.
Generalnie jest tak, że mam wykupione ubezpieczenie w ergo hesti i ja zgłaszając szkodę zglaszam ją do logisfery33, a oni właśnie odsyłają sprzęt do Idea Nord. Chłopaka nexus był u nich 3 razy i w końcu wymienili mu go na nowy telefon, jednak od podanych reklamacji umywali ręce. Moja sprawa i chłopaka właśnie szła przez rzecznika ergo hesti, więc gdy tylko mu wymienili na nowy, a mój przyszedł to byłam zmuszona znowu pisać do rzecznika, bo myslalam, że on coś z tym zrobi. zrobił tyle, że przysłali tym razem kuriera, który wziął telefon do logisfery33 do osoby odpowiedzialnej za naprawę serwisu. Myślę fajnie, może on zobaczy jak serwis leci w kulki, ale nie. Reklamacja oddalona, bo wszystko jest dobrze zrobione. Najbardziej wkurzylam się o głośniki, bo ktoś kto nawet się nie zna i porówna górny i dolny to widzi, że jeden jest źle zamontowany. Pisałam znowu do rzecznika, ale nie odpisuje, więc chyba przejde się do rzecznika praw konsumenta i niech teraz on pisze. Już ten wyświetlacz przeżyje, ale te głośniki... A poza tym jeszcze zauważyłam, że klapka tylna odstaje trochę pod aparatem, a pod znaczkiem Motoroli czuc jak ją można dociskać, więc zastanawiam się czy znowu bateria nie puchnie, więc może zaczne od razu i to zgłaszać