@@kfd masz tu wyciąg z OWU:
1. W przypadku zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego Ubezpieczony lub
Użytkownik Urządzenia, przed podjęciem działań we własnym zakresie, ma
obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Centrum Pomocy i podać następujące
informacje:
1) w przypadku gdy zgłaszającym jest Ubezpieczony: imię i nazwisko,
a w przypadku Ubezpieczonego będącego osobą prawną albo jednostką
organizacyjną niebędącą osobą prawną – nazwę lub firmę Ubezpieczonego;
2) w przypadku gdy zgłaszającym jest Użytkownik Urządzenia: imię i nazwisko
oraz dane Ubezpieczonego;
3) adres odbioru uszkodzonego Urządzenia;
4) adres zwrotu Urządzenia po Naprawie;
5) Numer IMEI uszkodzonego Urządzenia;
6) opis i okoliczności zajścia Zdarzenia ubezpieczeniowego oraz numer telefonu,
pod którym Centrum Pomocy może skontaktować się z Ubezpieczonym
lub Użytkownikiem Urządzenia.
Wychodzi na to, że przy rejestracji podajesz dane z faktury, i to jest wtedy "Ubezpieczony". A ty jesteś "Użytkownikiem Urządzenia" i w razie czego masz prawo zgłosić szkodę.