Miałem ten sam problem. Telefon zaczął gubić zasięg, mimo że łączyło się za pomocą LTE to prędkość była tragiczna, następnie telefon przełączał się w H+ po czym tracił zasięg a następnie przełączał się na roaming. W Playu standardowo wymiana karty, sprawdzanie karty na innych telefonach. Skończyło się naprawą telefonu w serwisie gwarancyjnym. Z tego co się dowiedziałem to telefon miał wady fabryczne w postaci jakiś luzów na antenach i coś jeszcze z płytą główną.
Telefon wrócił już z serw3isu, jak do tej pory wszystko działa jak powinno.
Ot co zdziałali w serwisie:
Dokumentacja
Użyto części zgodnie z listą części zamiennych, wgrano nowe oprogramowanie oraz aparat zestrojono, test zgodnie ze specyfikacją fabryczną. Telefon sprawny
Lista wymienionych części:
A/S ASSY-PBA MAIN(COMM)SM-G925F/M32E,SVC (zam. GH82-09849A)
A/S-TAPE BACKGLASS OUTTER(R/KIT)SM-G925F
ASSY DECO-SIM TRAY (Black)
PROTECTOR VINYL-SET FOR SHIPMENT