Skocz do zawartości
matematyk3

Aplikacja aparatu z Z5 na Z3 Compact

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem zapytać czy istnieje możliwość zainstalowania aplikacji aparatu z telefonu Z5 / Z5C na telefon Z3C? Chodzi mi o sam interfejs oraz opcje typu zmiana jasności czy rozdzielczości w trybie automatycznym. Gdyby dało się to zrobić bez rootowania telefonu byłoby super (słyszałem, że z rootowaniem się da tylko nie wiem jak).

Edytowane przez deus
    Zdjęty prefiks.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Mikel25

Dziękuję za odpowiedź.

Tylko, że ja jestem laikiem w tych sprawach i nie za bardzo rozumiem tą instrukcję:

Intallation:
    1. choose a right version and backup your original SemacCameraUI apk file
    2. clear camera data and cache
    3. Install directly or copy it (644 permission) to 'system/priv-app/SemcCameraUI/'(the filename or folder could be diff, pls rename the file if necessary)
    4. reboot your device if necessary

Dodam tylko, że używałem Flashtoola do instalowania czystego systemu. Wiem, że zawracam głowę, ale mogę kogoś poprosić o jakąś instrukcję "taką jak dla debila" ;) jak wgrać ten mod o którym mowa w powyższym poście...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Mikel25

Żeby wgrać któryś z tych modów musisz mieć root, wejść za pomocą root explorera do folderu system/priv-app/SemcCameraUI i tam podmienić plik SemacCameraUI(skopiuj swój orginalny plik na wszelki wypadek na kartę SD) następnie przyznaj uprawnienia rw-r-r- i zrób reset telefonu i to wszystko ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A jak najlepiej/najłatwiej zrobić root na Z3C? Jakim programem podmienić ten plik i przyznać te uprawnienia?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Mikel25

http://forum.android.com.pl/topic/214410-root-z3c-dla-zablokowanego-bootloadera/ tutaj masz linka do tematu jak zrobić root