Skocz do zawartości
Gość maniek0928

STOCK [ZAMKNIĘTY] Android 6.0.1 G928FXXS2BPC1 17.03.2016 XEO

    Rekomendowane odpowiedzi

    adif1

    Wipe robiles? Jak nie to reflash

    Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ci ktorzy wgrali xeo odinem (jak ja) i maja csc zmienione na portugalskie, od dzis mogą pobierać tę najnowszą aktualizację (16mb) przez ota. Wlasnie zainstalowalem.

    Pacnięte z S6 Edge Plus

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    hejka wgrałem przez odin ten rom tel przywieziony z Anglii z sieci O2 wgrałem najnowsze XEO i bateria pada mi w mgnieniu oka o 14 odłączyłem o godz 20 mam 60% :( zzera mi najwięcej jądro systemu  33% i czuwanie sieci 20% robiłęm full wipe przed wgraniem , nie wiem juz co robic bo musze 2 razy dziennie ładowac baterie :( pliss help

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fenek

    @@pytka321

    Pewnie nie masz jeszcze  dużo danych na telefonie więc na Twoim miejscu bym zaczął od factory reset, wgranie romu raz jeszcze i znów factory reset.

    Edytowane przez Fenek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ci ktorzy wgrali xeo odinem (jak ja) i maja csc zmienione na portugalskie, od dzis mogą pobierać tę najnowszą aktualizację (16mb) przez ota. Wlasnie zainstalowalem.

    Pacnięte z S6 Edge Plus

    A co wprowadza ta aktualizacja ? Ja zauważyłem ze po aktualizacji do 6.01 telefon nie łączy się poprawnie z smart watch-em mam gear s2 i wieczorem kiedy go wyłączam rano już się nie łączy automatycznie ;( trzeba na tel tapnąć połącz. Mam nadzieje ze ten update to zmieni ???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba niewiele poza aktualizacja bezpieczenstwa itd.

    Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    @pytka321 Pewnie nie masz jeszcze  dużo danych na telefonie więc na Twoim miejscu bym zaczął od factory reset, wgranie romu raz jeszcze i znów factory reset.

    Niestety nic to nie daje :( kilka razy wgrywałem przez odina ten rom full wipe i dalej lipa , najbardziej żre "jądro systemu" a jak wejde w szczegóły to tam jest "Zostań w stanie czuwania" tak jak by telefon nie usypiał juz nie wiem co robic ?  Ekran zjadł 21% a jądro 41% masakra a patrzyłem u znajomego to u niego jądro pobiera 1% szok ps. moze coś zle zrobiłem ale chyba nie telefon był z O2 z UK zrobiłem full wipe wgrałem XEO przez odina i wszystko poszło ok hmmm .

    Edytowane przez pytka321

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fenek

    @@pytka321

    Na wcześniejszych romach miałeś wszystko ok ?

    Doinstalowywales jakieś apki po postawieniu systemu które mogłyby drenowac baterie?

    T-A-P-A-T-A-L-K-N-I-E-T-O

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No właśnie jak dostałem tel odrazu zrobiłem aktualizacje na 6.0.1 nie wiem jak sie sprawował na O2 bez instalowania zadnej apki jest taki dren, spróbuje wrzucic 6.0.1 UK O2 nie wiem moze coś pomoze hmm tak dla porównania

    Edytowane przez Fenek
    Cytat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Fenek

    @@pytka321

    Spróbuj wgrać jakiś inny ale polecam niebrandowany jakiś.

    Jeszcze taka uwaga:

    Nie cytuj postów na które odpowiadasz bo to niezgodne z regulaminem forum.

    T-A-P-A-T-A-L-K-N-I-E-T-O

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x