buth11 Witam dziś ni z gruszki ni z pietruszki przy próbie używania kodów operatora Mobile Vikings typu *101# (sprawdzanie stanu konta) wyskakuje komunikat "Problem z połączeniem lub błędny kod MMI", poza tym nikt nie może się do mnie dodzwonić ani ja do nikogo. Działa jedynie internet i sms'y. Zmieniałem karty sim i z inną jest to samo, a moja karta w starej Noki 7230 działa bez problemów. Robiłem również factory reset w moim LG G3 z poziomu ustawień i nic to nie pomogło. Ktoś wie co to może być??
DoNaTeLo U mnie działa więc problem po stronie sieci można odrzucić. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka [Dodano: 23 marzec 2016 - 21:10] Nie zainstalowales może jakieś nowej aplikacji ostatnio ? Chociaż factory reset powinien to rozwiązać. Testowałeś inną kartę SIM? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
buth11 Jak na razie telefon wrócił do życia i do tej pory nie wiem co było, ale włożyłem kartę SIM play i ona działała następnie moją z Mobile Vikings i tez działa do tej pory.