Skocz do zawartości
esesen

Brak wibracji dla przychodzących powiadomień po aktualizacji oprogramowania

    Rekomendowane odpowiedzi

    esesen

    Witam,

    kupiłem zegarem jakieś trzy tygodnie temu. Po kilku dniach zaktualizowałem firmware i zegarek sobie chodził bez żadnych problemów.

    Trzy dni temu zauważyłem, że przestała działać wibracja dla przychodzących powiadomień. Po sprawdzeniu okazało się, że w ogóle nie działa wibracja także w systemie. Restart zegarka pomógł, ale tylko na kilka godzin - znowu to samo. Po tym zrobiłem lekki restart z przywróceniem ustawień. Później lekki restart bez przywrócenia ustawień i bez instalowania żadnej dodatkowej aplikacji. Cały czas ten sam problem. 

    Wygląda to jak problem softwareowy, bo po resecie wszystko jest ok. Spotkaliście się z tym? 

    Wkurza to, bo to jest jedna z z ważniejszych funkcji Gear S2. Czeka mnie jeszcze zerowanie ustawień fabrycznych i być może downgrade firmware - jak będę potrafił . 

     

    Moje ustawienia:

    zegarek

    Wibracja: natężenie duża, długi brzęczyk: on

    Wyświetlanie: zeg. zawsze włączony: on, wskaźnik powiadomień: on

    wersja oprogramowania: R732XXU2CPB7

    telefon:

    powiadomienia: włączone: on, ogranicz powiadomienia: off, inteligentne przekazywanie: off, reszta: on

     

    Esesen

     

    Edytowane przez Artok

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie też raz działa,a raz nie.Ten soft jest jakiś zwalony,bo po aktualizacji nie mogę zainstalować żadnych aplikacji przez telefon.Zegarek połączony i tyle.

    Przed aktualizacją wszystko było ok i bardzo chętnie wróciła bym do starego oprogramowania,ale nie wiem jak.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artok

    bardzo chętnie wróciła bym do starego oprogramowania,ale nie wiem jak.

    Pierwszy link po wrzuceniu frazy w Google - http://forum.xda-developers.com/gear-s2/general/tutorial-downgrade-gear-s2-sport-t3334123

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    neo292

    Hej u mnie jest tak samo brak wibracji po aktualizacji. Czy komuś udało się rozwiązać problem bez wgrywania starej wersji oprogramowania?

    Przywróciłem ustawienia fabryczne na razie działa....

    Edytowane przez neo292

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gio

     

    bardzo chętnie wróciła bym do starego oprogramowania,ale nie wiem jak.

    Pierwszy link po wrzuceniu frazy w Google - http://forum.xda-developers.com/gear-s2/general/tutorial-downgrade-gear-s2-sport-t3334123

     

     

    Tylko że to jest absolutnie najstarsza - pierwsza - wersja softu do Gear S2. Raczej mało prawdopodobne, żeby koledze chodziło o tak mocne cofnięcie.

    Jeśli jednak ktoś chciałby zrobić taki downgrade, to istnieje mój dokładny poradnik kilka postów wcześniej w tym dziale.

    Edytowane przez Gio

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zrobiłam downgrade i faktycznie jest to pierwszy soft na zegarek.Jednak po przywróceniu ustawień zaktualizował się do XXU2BOOK i wszystko chodzi dobrze.Jest tylko jeden szczegół , w telefonie musi być android  5.Na 6 nie współpracuje.( mam Huaweia P8 i też przywracałam wersję androida do 5)

    Myślę,że to wszystko zależy od optymalizacji pod dany system.W każdym razie u mnie już działa wszystko

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety doświadczam tego samego problemu. Wibracja czasami przestaje działać. Restart zegarka i wszystko wraca do normy.

    Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x