Witam,
jestem właścicielem trefnej sztuki Note Egde. Od 17 stycznia walczę z Samsungiem o wymianę wyświetlacza, który pękł samoistnie, bez ingerencji kogokolwiek. Może opiszę jak to się stało. Urządzenie jak co wieczór zostało podpięte do ładowania. Zostało odłożone ekranem do dołu na poduszce (nie było on przykryty i był w widocznym miejscu). Po około godzinie ładowania chciałem wziąć urządzenie w rękę, ale nie udało mi się go utrzymać dłużej niż kilka sekund, bo temperatura nagrzanego urządzenia była tak wysoka. Odłożyłem go na tą samą poduszkę. Odłączyłem ładowarkę i po 5 minutach urządzenie się trochę schłodziło. Odwróciłem je i ukazało mi się pęknięcie na krawędzi. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście zacząłem się /ciach/ zastanawiać jak to możliwe i jak to się stało i obudziłem wszystkich domowników. Następnego dnia udałem się do serwisu CCS w moim mieście, gdzie nawet mi nie przyjęli urządzenia odwołując się na to, że nie naprawiają urządzeń z usterką mechaniczną (osoba z którą rozmawiałem nie spojrzała nawet na urządzenie). Napisałem do działu reklamacji, gdzie na wstępie stwierdzili "W zaistniałej sytuacji zapewne doszło do uszkodzenia w skutek powstania naprężenia ekranu, po czym przy ładowaniu na skutek zmiany temperatury uszkodzenie się powiększyło do skali widocznej gołym okiem.", dodam jeszcze, że zostały im przesłane szczegółowe zdjęcia z dnia pęknięcia. Dostałem tą odpowiedź 2 lutego, czyli po 2 tygodniach. Poszedłem z tym pismem do tego samego CCS'u, gdzie na wstępie zostałem poinformowany, że urządzenie będzie prawdopodobnie odrzucone. Następnego dnia dostałem SMS, że urządzenie jest do odbioru. Poszedłem do nich i moim oczom ukazał się stan taki sam jaki był przed oddanie (podałem im też inne dolegliwości tego urządzenie, ale nic nie zostało zrobione). Osoba obsługująca mnie powiedziała, że jest to uszkodzenie mechaniczne i do puki im nie zapłacę 950 zł to nic mi nie zrobią z tym urządzeniem. Szczerze, lekko mówią zirytowałem się 🙂 Po powrocie do domu z ciekawości wszedłem na stronę CCS, gdzie ukazał mi się czas "naprawy" i wiecie co? Było to jedyne 5 min 🙂 Tak 5 min. Zacząłem pisać dalej do działu reklamacji, gdzie przez miesiąc byłem zbywany słowami, że to jest autoryzowany serwis i że podtrzymują decyzję. W między czasie kiedy pisałem z Samsungiem urządzenie konało na moich oczach. Co ładowanie się przegrzewał. Temperatury odłożonego urządzenia na blat była rzędów 80 stopni (nic nie było instalowane). Po tym miesiącu mój temat został łaskawie przekazany do "góry" gdzie oczywiście odpisali mi to samo. Bateria jest napuchnięta. Jej grubość w tym momencie jest zwiększona o około 15% od oryginalnej grubości, ale Samsunga to nie obchodzi "zapłacisz to zrobimy". Około tydzień temu myślałem, że urządzenie wyzionęło ducha. Podczas ładowania przez 2h poziom baterii spadł z 25% do 0%, a samo urządzenie było nagrzane jak podczas pęknięcia ekranu. W tym momencie powstało nowe pęknięcie. Co więcej urządzenie śmierdział, serio śmierdziało palonym plastikiem i jakimś innymi zapachami które są mi obce. Bateria spuchła do takiego stopnia, że tył urządzenia wybrzuszył się. Wyjąłem baterię, która była widocznie spuchnięta. Odłożyłem wszystko na całą noc. Bateria wróciła do przyzwoitych wymiarów. Włożyłem tą baterię do urządzenia, ale nie chciało mi się urządzenie włączyć. Podłączyłem do ładowarki i włączył się, ale niestety po załadowaniu telefonu wyświetlany obraz był nasiąknięty zielonym kolorem (spotkałem się z tym samym problemem w moim Note 3 i wiem, że to jest wina ekranu lub płyty głównej). Po tym zajściu odłożyłem urządzenie na bok na kolejny dzień i nie podpinałem do ładowania. Między czasie pisałem do Samsunga, a jedyne co mi odpisuje, to
"
Szanowny Panie Mateuszu,
Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.
Uprzejmie informuję, że informacje wysyłane przez Pana były przekazywane do naszego Działu Reklamacji. Przekazaną Panu informacje oraz decyzje, zgodnie z poprzednią korespondencją, proszę traktować jako ostateczną.
Z chęcią udzielę odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu 801-172-678*, pon.-pt. 8-20, sob. 8-17, skorzystania z czatu na żywo , formularza kontaktowego: e-mail lub bezpośrednią odpowiedź na ten e-mail.
Zachęcam również do odwiedzenia naszej witryny internetowej samsung.p l , gdzie znajdzie Pan najnowsze informacje o produktach Samsung oraz wsparcie techniczne."
W tym momencie urządzenie "pracuje", choć jego działanie jest na poziomie telefonu, który ma może 2 rdzenie. Sama bateria sprawiała mi problemy już kilka tygodni przed tym co się wydarzyło, urządzenie wyłączało się przy 15%, a teraz jak dojdę do 25% to jest cud.
Przedstawiłem co się dzieje z moim urządzenie, a zdjęcia podeślę jeszcze dziś i pytam się Was, co mam teraz zrobić, jak nawet Play /ciach/ nie przyjmuje mi urządzenia na zasadach rękojmi? Proszę pomóżcie!