Hej
Oddałem mój telefon do naprawy gwarancyjnej. (problemy przy ładowaniu - zawiechy - ślady wody wewnątrz (sic!), "dziwne" ślady na szybce - ?podrapania? które zrobiły się same 😉 )
Defy+ kupiona w sklepie RTVEuroAgd.
W poniedziałek (dzisiaj sobota) , mija 14 dni jak oddałem sprzęt do sprzedawcy.
Liczę się z tym ,że mogą pojawić się kontrowersje przy uznaniu słuszności reklamacji.
Lecz po cichu liczę na bezproblemowe potraktowanie i uznanie gwarancji.
Interesuje mnie tylko ile dni mogą oni "naprawiać" telefon.
Czy miał Ktoś podobny przypadek z tel kupionym w rtveuroagd ?
I najważniejsze ...
Czy może Ktoś potwierdzić (odpowiedni przepis) ,że gdy mija 14 dni (roboczych ?) od czasu oddania sprzętu na gwarancji i brak jest jakiegokolwiek sygnału od (sklepu...serwisu ?) to UZNANE są AUTOMATYCZNIE roszczenia reklamującego i towar musi być naprawiony ?