Skocz do zawartości
nooowik

[SM-N910A] Uceglony telefon podczas root-a za pomocą KingRoot ?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. 

     

    Przywiozłem sobie Note 4 z USA z sieci AT&T. Model SM-N910A. Podczas root-a za pomocą KingRoot app zrobiło się nagle 100% i po uruchomieniu zonk. Komunikat jak na załączonym zdjęciu.

     

    Stąd moje pytanie. Co z tym można zrobić? Jak bezpiecznie zrootować ten telefon ?

     

    post-261827-0-48761500-1459444221_thumb.jpg

    Edytowane przez djcygan2009
    Poprawiłem tytuł wątku na zgodny z regulaminem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo
    Komunikat jak na załączonym zdjęciu
    A zdjęcia niet!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To czasami nie ma coś wspólnego że te wynalazki od operatorów z USA mają z reguły zablokowane bootloadery i ogólnie ciężko je modyfikować ?

    Poszukaj na XDA

    http://forum.xda-developers.com/note-4-att

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    darekz

    Witam.

    Przywiozłem sobie Note 4 z USA z sieci AT&T. Model SM-N910A. Podczas root-a za pomocą KingRoot app zrobiło się nagle 100% i po uruchomieniu zonk. Komunikat jak na załączonym zdjęciu.

    Stąd moje pytanie. Co z tym można zrobić? Jak bezpiecznie zrootować ten telefon ?

    Wszystkie Note 4 w Stanach maja zablokowany bootloader (oprócz T Mobile ).

    W twoim przypadku to piwinno pomoc

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=66106504

    [Dodano: 31 marzec 2016 - 19:40]

    PS na dzień dzisiejszy nie ma możliwości roota na twoj telefon

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

     

    Dziękuję, co tam piwo, podaj adres a whisky Ci prześlę bo link działa :)

    Edytowane przez Hubal
    Nie cytujemy w całości postu poprzedzającego - @up wystarczy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.