borus213 Witam Zrobiłem dzisiaj wipe na S6 Edge Plus, potem update i teraz Gear S2 nie chce połączyć mi się z telefonem. Macie pomysły? Wskakuje blokada ponownej aktywacji. Reset na zegarku nic nie da bo nadal blokada pozostaje. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
xperiagosc A jak się do swojego konta Google zalogujesz, też jest info o blokadzie ponownej aktywacji? Wysłano przy użyciu LG L7 II (P710) Tapatalkiem 5
darekz Musisz wejsc na swoje konto samsunga i wylaczyc reactivation lock dla zegarka. W przeciwnym wypadku nie bedziesz mogl go ponownie polaczyc z telefonem.
konsto Ja mam ustawioną blokadę ponownej aktywacji na zegarek w telefonie. Na koncie samsung są tylko telefony. W aplikacji samsung gear jest opcja znajdź mój zegarek, następnie włączanie/wyłączanie blokady ponownej aktywacji.