Witam. Od kilku dni przymierzam się do zakupu Z3C, jednak przez jedną, drobną rzecz nie mogę spać w spokoju. Chodzi oczywiście o samoczynnie pękające szkło w modelach z serii Z3. Jak to jest z tym naprawdę? Jedni piszą, żeby nie zawracać sobie tym głowy, bo wynika to głównie z winy użytkowników, natomiast drudzy uparcie stoją przy swoim, twierdząc, że jest to wada konstrukcyjna telefonu.
Urządzenie zachęciło mnie do siebie swoimi kompaktowymi wymiarami, genialną baterią i wydajnymi podzespołami, ale jedynym mankamentem jest właśnie to nieszczęsne szkło. Chciałbym zapytać aktualnych posiadaczy Z3C czy zjawisko samoczynnego pękania szkła nadal występuje (może jakaś aktualizacja zmniejszyła nagrzewanie się procesora?), czy można się przed nim jakoś zabezpieczyć (np. kupując odpowiedni case lub szkło hartowane) i co najważniejsze, czy nie ma problemów z uwzględnieniem gwarancji po takim wypadku (po internecie krążą również na temat tego różne opinie, jednym naprawili od ręki w 2 dni, innych odesłali z kwitkiem). Liczę na Waszą pomoc w tej sprawie i z góry dziękuję.
xooxo.