Witajcie!
Wiem, że mamy przypięty wątek traktujący o tym temacie, ale będąc "na kupnie" postanowiłem sam napisać do supportu LG i taką oto odpowiedź otrzymałem:
"Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z naszym działem.
Uprzejmie informujemy, iż telefony zakupione na fakturę VAT marża nie są objęte gwarancją LG Electronics Polska.
Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych dla produktów zakupionych na fakturę VAT marża możliwe jest tylko kiedy osoba zgłaszająca reklamację dysponuje również pierwotnym dowodem zakupu/wydania produktu (zwykły paragon lub faktura VAT, ewentualnie potwierdzenie wymiany lub wydania nagrody)
W razie dodatkowych pytań prosimy o ponowny kontakt.
Z poważaniem,
Wojciech Wąs
LG Electronics Polska"
http://fotowrzut.pl/DVMH88A7AK
No i bądź tu mądry... Telefonów jest zatrzęsienie, ale znaleźć taki z fakturą VAT 23% i dobrą ceną już łatwo nie jest. Na chłopski rozum to to wyjaśnienie jest logiczniejsze. Komisy przecież nie są pierwszymi sprzedawcami i te ich faktury 0% dla LG chyba niewiele są warte. Z drugiej strony, są tacy którzy mówią, że są honorowane.