Cóż, "polaczkowania", czyli ewidentnej próby wyłudzenia, nie uwzględniałem.
To co miałeś na myśli przez to stwierdzenie:
zwyczajnie każdy, kto odblokuje bootloader, olewa gwarancję - w końcu jest inna droga (rękojmia).
Posłużę się innym przykładem, który będzie o wiele trudniejszy w wykorzystaniu go do bluzgania innych użytkowników forum ("polaczkowanie" ... dzięki, to było bardzo miłe). Załóżmy, że po jakimś czasie od odblokowania telefonu padnie jakaś komórka w pamięci. Telefon po takiej awarii będzie się sporadycznie wieszał, nawet po powrocie do oryginalnego Androida (zakładając, że możliwe było ponowne "flaszowanie"). Jak w przypadku uszkodzenia pamięci i widocznego odblokowania bootloader-a skorzystać z rękojmi? Liczyć na niekumatą obsługę w sklepie?
Sytuacje, gdzie padł aparat, albo ekran wywalił nagle martwą linie są proste i łatwe do przeprowadzenia jako niezgodność towaru z umową. Co w sytuacji, gdy problem dotyczy elementów z pogranicza software-hardware (pamięć, elementy płyty głównej, procesor)?
Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć bez personalnych wycieczek to po prostu olej tego posta i nie kontynuujmy dyskusji. Szkoda naszego czasu.