Skocz do zawartości
michalszy

HTC Desire - co dokupić?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak, już pewnie niektórzy wiedzą zamówiłem HTC Desire i czekam z niecierpliwością. Zacząłem się jednak zastanawiać czy nie potrzebuję czegoś jeszcze.

Karta:

W opisach jest informacja o pamięci zewnętrznej do 16GB. Z tego "do" wnioskuję, że kartę microSD będę musiał zakupić osobno. Czy mam rację? Jak to wyglądało gdy kupowaliście inne modele HTC?

Na początek mam kartę microSD Kingstona (SDC/2GB) ze swojej nokii, ale przy możliwościach nowego telefonu pewnie nie starczy mi na długo.

Jaką kartę 16GB polecacie? Nie znam się na tym zupełnie. Czytałem o jakiś klasach, że najlepsza jest 6. Niestety na większości aukcji nie ma podawanego parametru. Na co zwrócić uwagę?

Pokrowiec i folia ochronna:

Nigdy nie używałem pokrowca do swoich telefonów bo uważałem, że są szpetne. Zawsze trzymam telefon w kieszeni (nic więcej w niej nie ma) i po 3 latach nokia e50 ma trochę mikrorysek na wyświetlaczu, ale uważam, że to normalny efekt użytkowania i nie przeszkadza to w ogóle.

Jak ma się sprawa w telefonach HTC. Czy w zestawie z telefonem jest dostarczany jakiś pokrowiec i folia czy trzeba się samemu w to zaopatrzyć?

Czy kabel do podłączenia do komputera też będę musiał kupić osobno? W nokii miałem to w zestawie z telefonem.

Moje wątpliwości wynikają z opisu wyposażenia na stronach Euro RTV AGD:

akumulator, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, ładowarka sieciowa

Czasem chciałbym skorzystać z nawigacji i posłuchać muzyki, więc zapewne kupię jakąś ładowarkę samochodową i słuchawki. Możecie coś polecić?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    lukpep
    W opisach jest informacja o pamięci zewnętrznej do 16GB. Z tego "do" wnioskuję, że kartę microSD będę musiał zakupić osobno. Czy mam rację? Jak to wyglądało gdy kupowaliście inne modele HTC?

przy magicu dostalem karte 2GB wiec zgaduje, ze przy drozszym desire bedzie conajmniej 4GB albo i 8