Skocz do zawartości
Charlie Sorrow

LG Magna - Pytania nowego użytkownika

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, czy piszę w odpowiednim dziale. Jeśli nie, proszę o przesunięcie tematu.

Dziś nabyłem LG Magna H500F (Lollipop 5.0.1). To mój pierwszy telefon na Androidzie, więc jestem bardzo zielony w temacie tego OS'u. Ale od razu przykuły moją uwagę 2 szczegóły.

1. Nie ma możliwości ustawienia automatycznej instalacji aplikacji na karcie SD. Jak to zrobić? To samo dotyczy ściągania plików przez różne aplikacje, domyślnie nie zapisuje ich na karcie, tylko w pamięci telefonu.

2. Przycisk strzałki w lewo nie zamyka żadnej aplikacji (nawet okna Ustawień), tylko je minimalizuje. Trzeba dopiero nacisnąć przycisk kwadracika, gdzie można ubić po kolei lub wszystki aplikacje działające w tle. Jak to zrobić, by po zakończeniu korzystania z aplikacji można było ją zamknąć, a nie zminimalizować?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    bartekc00

@@Charlie Sorrow

Jako, że jeden temat ma poruszać jedynie jeden problem postanowiłem zmienić nazwę Twojego wątku, żeby nie było problemów. Mam nadzieję, że na to się zgadzasz, a wątek może kiedyś posłuży jako zbiorczy.

1. Nie da się tego zrobić w prosty sposób - mowa o wersji Lollipop. Potrzeba roota i aplikacji typu link2sd. @@dzidexx zawsze pierwszy jest do pomocy w tych sprawach, może uzupełni albo sprostuje moją wypowiedź.

Android 6.0 (niedostępny na Twoje urządzenie wg mojej wiedzy) wprowadza możliwość przekształcenia karty SD w pamięć wewnętrzną i tak sposób się rozwiązuje. Jednak nie jestem pewny czy LG we wszystkich telefonach, na które wydano 6.0 wprowadziła tę funkcję.

2. Nie ma takiej możliwości. Pewnie są takie możliwości po zrootowaniu telefonu. Jednak nie korzystałem z nich (tylko Greenify, w którym pewnie taka opcja się znajdzie po roocie). Jedyne co Ci zostaje to klikanie tego kwadracika. Jeszcze można spróbować odpalić opcje programisty i ograniczyć ilość aplikacji w tle.