Skocz do zawartości
Seiko

Serwis LG - Dyskusje, opinie, pytania.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Seiko

    Zakładam temat do dyskusji i opinii na temat serwisu LG, można pisać tu wszystkie swoje spostrzeżenia, uwagi itp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zi0m3k

    Witam
    Wrażenia po wysłaniu telefonu do serwisu jak najbardziej pozytywne. Miałem zrootowany telefon i przy próbie wgrania aktualizacji do Marshmallow telefon padł. Wysłałem w poniedziałek a dzisiaj dostałem sprawny telefon, wymieniona została płyta główna i co ciekawe jest już wgrany android 6.0 :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Seiko

    @@zi0m3k tak bo jak płyta główna padła to nie odtworzą co było na telefonie. Dlatego twoje szczęście, że jej nie odratowali :) Ale i tak w porównaniu do innych serwisów konkurencyjnych LG wcale nie wypada tak źle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem jak jest w LG ale w samsungu wgranie na nowo systemu nie czyściło telefonu tylko łatało dziury. W każdym bądź razie telefon właśnie wyruszył do servisu . Oby tylko długo tam nie leżał. Sprawdzałem jakiś czas temu tutaj ( http://lg-phone-firmware.com/mobile/index.php?firmware=1 )czy jest soft podając nr imei i nie było żadnego do pobrania.

    Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka

    No i wróciła z serwisu moja v10-tka. Przeleżała w serwisie 9 dni i odesłali "naprawiony" z powrotem. Otwieram paczkę, czytam kwity i już szlak mnie jasny trafia, ale myśle nie.... sprawdzę najpierw a potem będę się wkurzał. W papierologi napisali , że przeinstalowali na nowo system i wykonali kalibrację ( nie wiem czego to była kalibracja bo nie napisali ) , a przypomnę że powodem wysłania do serwisu był nie działający czytnik linii papilarnych, a więc wyciągam fona, oglądam i co widzę ?... buraki porysowali mi górną część obudowy międzi mikrofonem a portem podczerwieni i w dodatku widać jakby ktoś śrubokrętem podważał klapkę żeby ją zdjąć. No ręce opadają, skąd oni biorą takich ludzi do serwisów ??? Dobra... włączam, konfiguruję, ustawiam blokadę ekrany wzorem, wchodzę w opcje czytnika linii i.... błąd się nie pokazuje , ale za to czytnik całkiem "głuchy" na dotyk, zero reakcji...
    Nie wiem czy to tylko ja mam taki niefart czy to standardowa procedura LG, bo mam wrażenie że jak kończą się przewidziane warunkami gwarancji przepisowe dwa tygodnie to czy sprzęt jest naprawiony czy nie, zwyczajnie odsyłają go do właściciela, a ten ( w tym przypadku ja ) odsyłam go po raz drugi do serwisu na kolejne dwa tygodnie. Wkurza mnie to że wydałem prawie 3000 zł na coś co zamiast być używane, to krąży dom -> serwis -> dom -> serwis....

    Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka


    No i dzisiaj (17.03.2016 ) drugi powrót z serwisu do domu. Zdaje się że tym razem usterka została naprawiona bo czytnik działa właściwie. Została wymieniona płyta główna i ( na szczęście ) wymienili również górną część obudowy, tą którą tak "bestialsko" potraktował poprzedni serwisant. Widać mailowa reklamacja i w niej mocne słowa przyniosły właściwy efekt.
    Na chwilę obecną jestem chyba zadowolony.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jash

    Następnym razem nie korzystać z reklamacji, tylko rękojmi (jeśli można oczywiście). Wygodniej, większe uprawnienia itp. Ja z gwarancji nigdy nie korzystam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Seiko

    @@karateka28 wszystko zależy od tego gdzie wysłałeś do serwisu. Niektórzy traktują to jak zło koniecznie, że tam pracują i robią to na odwal się. Są też tacy co dają telefonu osobom tzw. uczącym się (chyba najgorsze rozwiązanie) i oczywiście nie sprawdzą efektu końcowego. No i są tacy co robią robotę szybko i profesjonalnie. Wszystko zależy od serwisu, serwisanta jego humoru, chęci i zapału do pracy, Ja oddając telefony u mnie w serwisie nigdy nie miałem zastrzeżeń co do niego. Raz oddałem tel i dowiedziałem się po 2 dniach, że do wymiany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja kupiłem przez allegro z x-komu i kolsuntant x-kom mówił że mam odeslac tel do bazy x-kom itd... Nie chciało mi się czekać i płacić za transport i wysłałem do servisu LG na ich koszt. Tylko dlatego nie chciałem wnikać w procedury rękojmi.

    Wysłane z mojego LG-H960 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziś wymienili mi wyświetlacz od ręki (serwis-Warszawa). Dobrze, że byłem na miejscu-wyświetlacz wymienili, ale nie docisnęli stalowej części z jednej strony. Była przerwa między stalowym bokiem a klapką około 3 mm. Co ja się mam z tym LG...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    macbat

    Labeo2015 - wymienili ci wyświetlacz na miejscu w tym serwisie na Marynarskiej? Tzn., że mieli na miejscu te wyświetlacze? Rozumiem, że chodziło o plamy, o których pisałeś w innym wątku na forum? Mam taką jedną plamę centralnie w środku - najbardziej widać na jednolitych tłach - białym, szarym i też się mocno zastanawiam nad serwisem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, wymienili na miejscu. Akurat posiadali jeden wyświetlacz. Ciekaw jestem czy na tym coś się pojawi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x