Skocz do zawartości
mikesc

Gwarancja Premium P8

    Rekomendowane odpowiedzi

    mikesc
    Napisano (edytowane)

    Moj pierwszy post, wiec na poczatku chcialem sie przywitac :)

     

    W moim nowym P8 (zakupiony 20 lutego) bardzo delikatnie pękł wyświetlacz na samym dole po lewej stronie. Po rozmowie z konsultantem Huawei odesłałem telefon (door to door) na gwarancji. Wyświetlacz miał być wymieniony w ramach gwarancji (telefon nawet mi nie upadł, nie wiem w jaki sposób powstało pękniecie).

    Własnie dostałem wycenę naprawy z serwisu z Piaseczna na kwotę 600 zl.

     

    "W urządzeniu stwierdzono uszkodzenie pęknięty panel nie  podlegające naprawie gwarancyjnej.Proponujemy odpłatną  naprawę."

     

    Czy ktos wie o co może chodzić ? 

    Pozdrawiam

     

    EDIT

     

    aktualizacja - serwis uwaza, ze gwarancja liczy sie od daty produkcji (listopad 2015)... konsultant z Huawei ma sie ta sprawa zajac w moim imieniu. Mam nadzieje, ze zakonczy sie pozytywnie. 

    Edytowane przez mikesc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mobopx
    gwarancja liczy sie od daty produkcji (listopad 2015)

     

    :lol2:

    A to nowość :)

    Fajnie, że Huawei chce Ci pomóc, choć ja rok temu miałem problemy z CCS i Huawei (pomimo bardzo szczerych chęci) nic nie zdziałali. Za to pomógł mi bardzo dystrybutor, który załatwił mi od ręki nówkę sztukę.

     

     

    Co do ekspertyzy to chyba mają rację. Masz jakieś mocne argumenty, aby zmusić ich do naprawy w ramach gwarancji tego wyświetlacza?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mikesc

    Konsultant Huawei był bardzo miły i próbował pomoc. Zgłosił sprawę do "działu reklamacji" i oni maja się tym zająć. Zobaczymy co z tego będzie. Jak tylko sie wyjaśni to będę pisał :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    "Konsultant Huawei był bardzo miły i próbował"... wydaje mi się,że próbował Ciebie zbyć.O ile mnie pamięć nie myli w Polsce gwarancja na towary obowiązuje od momentu zakupu a nie od daty produkcji nawet jeśli serwis twierdzi zupełnie coś innego.

     

    post-404314-0-71696700-1462564100_thumb.jpg

     

    Warunki gwarancji jakich udziela producent na swój sprzęt nie mogą być sprzeczne z polskim prawem.

    Jeśli nic nie zdziałasz  to "postrasz" serwis i Huawei`a,że zapodasz sprawę do UOKiK.

    Zresztą w UOKiK sam możesz zasięgnąć języka w sprawie gwarancji producenckiej.

    Edytowane przez gitarrra

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    penguino

    Ten przepis ma zastosowanie jeśli "w oświadczeniu gwarancyjnym nie podano okresu ochrony".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mobopx

    @@penguino

    nawet jeśli podano, to liczony jest od daty zakupu, a produkcji. Większej ściemy jeszcze nie słyszałem.

    Czy ktoś w ogóle się z tym spotkał kiedykolwiek?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adif1

    Czyli ich tokiem myslenia, trafie na sztuke ktora lezy juz 2 lata w magazynie i po zakupie nie mam nawet 24h gwarancni? Beka i to straszna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wysiek
    Napisano (edytowane)

    Ale przecież łapiesz się jeszcze na trzy miesięczny okres gwarancyjny, gdzie mógłbyś specjalnie stłuc wyświetlacz i Ci wymieniają bez żadnego ale...

    Wysłane poprzez Tapatalk

    Edytowane przez Wysiek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mikesc
    Napisano (edytowane)

    @up

    Wlasnie o to chodzi. CCS twierdzi, ze bez dowodu zakupu liczy sie data produkcji, pomimo tego, ze maja w systemie date aktywacji. 

     

    Huawei potwierdziło mi, ze od 9 marca nie przyjmują juz dowodów zakupu jako podstawę do reklamacji a date aktywacji urządzenia wg numeru IMEI (można sprawdzić na ich stronie).

     

    Specjalnie przed zakupem telefonu (facet miał nowy telefon ale zapodział FV) zadzwoniłem na infolinie i upewniłem sie, ze bez tej FV bede mial gwarancje.

     

    Niestety musze to teraz wywalczyc, ale huawei jest po mojej stronie. Przynajmniej tak to wyglada.

     

    Ogolnie CCS ma niezle podejscie. Wyslali mi maila w pt o 14 z wycena naprawy na 600 zl i kazali podjac decyzje w ciagu 48h, Czyli do niedzieli do 14 :) nawet wtedy nie pracuja. Problem w tym ze w niedziele wlasnie wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie na miejscu. Dodzwonienie się do nich to jakis koszmar. Zawsze trzeba czekać 3 minuty. Maja to chyba nagrane "na sztywno" :D

     

    W każdym razie mam nadzieje, ze dział reklamacji huawei załatwi to za mnie. Jeżeli nie to odeślą mi nie naprawiony telefon, a ja będę ścigał sprzedawce żeby gdzieś znalazł FV i wyśle im go jeszcze raz.

     

    Pozdrawiam

    Edytowane przez mobopx
    Nie cytujemy poprzedzającego posta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    penguino
    Napisano (edytowane)

    @@mikesc

    Masz może link do tej strony gdzie można sprawdzić datę aktywacji?

    Edytowane przez penguino

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x