@up
Wlasnie o to chodzi. CCS twierdzi, ze bez dowodu zakupu liczy sie data produkcji, pomimo tego, ze maja w systemie date aktywacji.
Huawei potwierdziło mi, ze od 9 marca nie przyjmują juz dowodów zakupu jako podstawę do reklamacji a date aktywacji urządzenia wg numeru IMEI (można sprawdzić na ich stronie).
Specjalnie przed zakupem telefonu (facet miał nowy telefon ale zapodział FV) zadzwoniłem na infolinie i upewniłem sie, ze bez tej FV bede mial gwarancje.
Niestety musze to teraz wywalczyc, ale huawei jest po mojej stronie. Przynajmniej tak to wyglada.
Ogolnie CCS ma niezle podejscie. Wyslali mi maila w pt o 14 z wycena naprawy na 600 zl i kazali podjac decyzje w ciagu 48h, Czyli do niedzieli do 14 🙂 nawet wtedy nie pracuja. Problem w tym ze w niedziele wlasnie wyjeżdżam na wakacje i nie będzie mnie na miejscu. Dodzwonienie się do nich to jakis koszmar. Zawsze trzeba czekać 3 minuty. Maja to chyba nagrane "na sztywno" 😃
W każdym razie mam nadzieje, ze dział reklamacji huawei załatwi to za mnie. Jeżeli nie to odeślą mi nie naprawiony telefon, a ja będę ścigał sprzedawce żeby gdzieś znalazł FV i wyśle im go jeszcze raz.
Pozdrawiam