Skocz do zawartości
mikesc

Gwarancja Premium P8

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    No własnie, zarzuć jakimś linkiem do tego gdzie mozna to sprawdzić bo ja na stronie tego nie widze;(

     

    Dziękuje

     

    Edit:

     

    http://consumer.huawei.com/uk/support/warranty-query/index.htm

     

    Tutaj mozna wrzucić zapytanie po wpisaniu IMEI i wtedy macie date DO kiedy jest gwarancja. Co ciekawe ja mam P8 z T-Mobile PL a pokazuje ze serwis w UK jest odpowiedzialny za ew naprawy.

     

    Sprawdzcie prosze jak u Was to wyglada.... :))

    Edytowane przez Lechu_com
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    penguino
    Napisano (edytowane)

    Może tak pokazuje bo to strona brytyjska, a gwarancja jest europejska? Mi pokazuje to samo, ale ja mam telefon kupiony w UK.

     

    EDIT. Tutaj jest polska wersja:

    http://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/index.htm

     

    I mi pokazuje po naszemu:

     

    Gwarancja:  Gwarancja ważna w Polsce do 2018-02-07

    Edytowane przez penguino
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mobopx

    Product Model:  JAZZ-L11

    Warranty:  Your device warranty is till  2017-08-20 in United Kingdom.

     

     

    Dobra ta strona ;) U mnie wszystko się zgadza, 2015-08-20 = data zakupu = data "aktywacji"

    Nie wiedziałem, że tak to się teraz odbywa ;) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Arlon

    Co z tą gwarancją 36 miesięcy? Na stronie pokazuje 24 od dnia aktywacji...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie pokazuje, że gwarancja w Polsce przez 24 miesiące. Wszystko się zgadza. Telefon z Orange.

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    penguino

    W Polsce P8 był reklamowany jako mający 36 miesięcy gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kołek
    Napisano (edytowane)

    http://consumer.huawei.com/pl/mobile-phones/support/manuals/detail/p8-l09-pl.htm?id=44366

    Powinna być 3 lata. Trzeba napisać do Huawei o co chodzi... mamy tutaj też wyraźnie napisane, że gwarancja Premium jest przez 3 miesiące od daty kupna telefonu. Nie jego produkcji.

    «Napisane i wysłane z Huawei P8™»

    Edytowane przez Kołek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie również gwarancja na 2 lata i zgadza się z dniem aktywacji

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mg1053

    U mnie również 2 lata od dnia aktywacji. Natomiast gwarancja premium mówi

    "1. Trzyletnia specjalna gwarancja udzielona jest bezpłatnie wszystkim Klientom, którzy dokonają zakupu modelu Huawei P8 w punkcie Operatora lub sieci Dystrybucji.
    2. Gwarancja obejmuje okres 3 lat od daty zakupu telefonu, a pozostałe warunki Gwarancji są tożsame z warunkami standardowej Gwarancji na telefony Huawei, z wyjątkiem pkt. 3 poniżej."

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie również 2 lata i się wszystko zgadza

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x