Skocz do zawartości
mikesc

Gwarancja Premium P8

    Rekomendowane odpowiedzi

    Teraz 50 postów "u mnie się zgadza...."?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kołek
    Napisano (edytowane)

    Tyle od Huawei w tej sprawie:

    c2412f6ded515b19a628fec7cfe97f89.jpg[/img]

    58cd0704c23a949e4f5567f6bdacb492.jpg

    «Napisane i wysłane z Huawei P8™»

    Edytowane przez Kołek
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mikesc
    Napisano (edytowane)

    Hej. Wrocilem z wakacji wiec aktualizuje :)

     

    Codziennie dostawalem email od CCS z prosba o pilny kontakt w sprawie urzadzenia. W koncu w srode zadzwonilem do huawei. Konsultant powiedzial mi, ze przekazuje moja sprawe przelozonej i oni jako firma skontkatuja sie z CCS. Poprosilem nawet o maila z potwierdzeniem, ktorego dostalem:

     

    "

    Szanowny Panie,

     

    w nawiązaniu do naszej rozmowy informuję, iż Huawei Polska skontaktuje się z CCS bezpośrednio.

     

     

    Dodatkowe pytania prosimy kierować na [email protected]

    Serdecznie pozdrawiamy

    Zespół Obsługi Klienta"

     

    W piatek o 16 kolejny email od CCS. Informuja mnie, ze nikt sie z nimi nie kontaktowal i jezeli nie podejme decyzji do konca tygodnia w poniedzialek odesla moj telefon. Zadzwonilem znowu do huawei. Konsultant powiedzial, ze kontaktowali sie z CCS i jak tylko zakonczymy rozmowe skontaktuja sie z nimi ponownie.

    Dzis rano mail od CCS z prosba o kontakt :) Teraz sprawdzalem status naprawy poprzez ich strone i jest "w naprawie". Ciekawe jak to sie skonczy :)

     

    Aktualizacja

     

    Wczoraj tj poniedzialek wieczorem - status naprawione.
    dzis tj wtorej - kurier w drzwiach. Dostalem calkiem nowy telefon :)

     

    Czasem warto sie pouzerac. Swoja droga pozdrawiam konsultanta Lukasza - bardzo pomocny :)

    Edytowane przez mikesc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam taki problem mój P8 ma gwarancję ale niestety nie mam żadnych dokumentów do niego telefon kupiony w lombardzie i mam fvat marżę. Mam jakąś plamkę na Lcd nie wiem od czego to się stało ale podejrzewam że w tym miejscu coś się rozgrzało procesor i powstała czy jest jakaś szansa na to że to naprawią?

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ktoś coś podpowie ?

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mikesc

    Zadzwoń na infolinię i powiedz że chcesz zamówić usługę door to door.

    Przyjdzie kurier zabierze telefon a w serwisie podejmą decyzję czy robią to na gwarancji czy odpłatnie.

    Jak na gwarancji to po problemie.

    Jak odpłatnie to będziesz mógł zdecydować czy płacisz czy mają odesłać telefon z powrotem do Ciebie.

    Daj znać jak się skończyło. Z moich doświadczeń wynika że Huawei jest ok w stosunku do klienta. Ale serwis robi firma zewnętrzna ccs. O której już wiele dobrego powiedzieć nie mogę :)

    [Dodano: 04 czerwiec 2016 - 14:45]

    Zadzwoń na infolinię i powiedz że chcesz zamówić usługę door to door.

    Przyjdzie kurier zabierze telefon a w serwisie podejmą decyzję czy robią to na gwarancji czy odpłatnie.

    Jak na gwarancji to po problemie.

    Jak odpłatnie to będziesz mógł zdecydować czy płacisz czy mają odesłać telefon z powrotem do Ciebie.

    Daj znać jak się skończyło. Z moich doświadczeń wynika że Huawei jest ok w stosunku do klienta. Ale serwis robi firma zewnętrzna ccs. O której już wiele dobrego powiedzieć nie mogę :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zadzwonił zapytm z ciekawości czy przyjmą na serwis

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podając imei na stronie jest info że na gwarancji z Polski i data podana

    Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No wiec pewnie gwarancje uznaja Ci wg własnie tej daty która tam masz. Przynajmniej tak tutaj ktoś na forum pisał, ze nie posiadając dowodu zakupu patrzą na date aktywacji telefonu;)

     

    Nie wiem ile w tym prawdy. Możesz potwierdzić i napisać tutaj ku potomnosci ;)

     

    Pozdr

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x