Skocz do zawartości
mikesc

Gwarancja Premium P8

    Rekomendowane odpowiedzi

    Gwozdek

    Przez apkę HiCare da się też sprawdzić status gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narv

    U mnie HiCare nie pokazuje w ogóle statusu gwarancji, wcześniej pokazywał 2 lata. Dzwoniłem dzisiaj w tej sprawie do Huawei, bo pojawiły się u mnie białe plamy na wyświetlaczu i chciałem skorzystać z dodatkowej gwarancji. Pracownik Huawei poinformował mnie, że każdy P8 posiada 3-letnią gwarancję VIP (Premium) niezależnie od tego czy była ona aktywowana poprzez HiCare i niezależnie od tego co HiCare pokazuje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    To prawda, nie pokazuje. Ale kiedyś pokazywało. Nie wiem, pewnie jakieś zmiany zarządzili...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wysiek

    Jak te odbarwienia nie są aż tak widoczne, to żyj z tym, bo jeśli wymienią Ci wyświetlacz, to zachodzi duże podobieństwo, że biel będzie szara, a kolory już nie takie ładne. Znam przynajmniej kilka takich przykładów po wymianie w autoryzowanym serwisie wyświetlacza w P8.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narv

    @Wysiek Pewnie montują jakieś inne wyświetlacze, innego wytłumaczenia takiej sytuacji nie ma. Gdyby to była tylko ta plama to bym odpuścił, w innym smartfonie jaki miałem taka plama w ciągu 2 miesięcy zamieniła się w 10 plam rozsianych po całym ekranie. Tego się boję więc dlatego chcę oddać na gwarancję, druga sprawa jest taka, że urządzenie zaczęło się bardzo mocno grzać. Gdyby nie to oryginalne etui smart, to miałbym problem aby utrzymać tego smartfona w dłoni. Temperatura rośnie podczas korzystania z neta (niezależnie czy poprzez Wi-Fi, czy poprzez sieć komórkową). Nie zdziwiłbym się jakby ta plama na wyświetlaczu też była wynikiem wysokiej temperatury. Trzecia sprawa to bateria, w nocy gdy mój P8 "odpoczywa" potrafi zjeść od 25 do 30%. Statystyki użycia baterii wskazują na Usługi Google i system Android, problem występuje nawet po pełnym wipe i na czystym systemie. Odnoszę wrażenie, że urządzenie powoli umiera. Albo naprawią albo wymienią na coś innego. Ponoć oferują w takich przypadkach Honora 8, który wg mnie nie dorasta do pięt P8.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narv

    Odpowiedź serwisu jest taka, że telefonu nie mogą naprawić z powodu braku części serwisowych. Potwierdzili występowanie usterek i mówią aby odebrać urządzenie z protokołem ekspertyzy od nich w celu wymiany na nowe urządzenie (takie samo lub inny model ale nie gorszy od tego posiadanego), według nich urządzenie powinien wymienić sprzedawca. Nie do końca jestem pewien czy tak ma być, czy to serwis Huawei nie powinien urządzenia wymienić. W każdym razie jutro uderzam z tematem do Rzecznika Praw Konsumenta w celu upewnienia się jaka ma być dalej moja ścieżka działania, później pewnie do T-mobile z pismem, ekspertyzą i urządzeniem. Zobaczymy co będzie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Wysiek

    Sprzedałem telefon z tą wadą niemal rok temu. Za te pieniądze kupiłem wtedy nowego Xiaomi Redmi Note 4 i to był strzał w dziesiątkę, bo Note okazał się dużo lepszym telefonem niemal pod każdym względem. Mam go do dziś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narv

    @Wysiek ja obecnie siedzę na Moto G5S, działa sprawnie. Wyświetlacz jest bardzo dobry, jednak w P8 chyba lepiej dawał kolorami, były jakieś takie żywsze. Wkurza mnie tylko ten Android, plus za to że to czysty system. Jednak przekonałem się, że czysty Android to jakaś proteza. Huawei i Xiaomi dają wiele ułatwień w swoich systemach, chociażby możliwość zmiany ustawienia dźwięku/wibracji z poziomu przycisku zasilania, czy możliwość blokowania całego kontaktu (niezależnie od ilości zapisanych numerów) za jednym razem. W Moto G5S nie dość, że nie można zablokować w prosty sposób całego kontaktu, to nie można też tak prosto zablokować numeru dodanego w kontakcie. Każdy - dosłownie każdy - numer trzeba skopiować z kontaktu i wkleić go na czarnej liście. Zawsze żałowałem, że nie miałem czystego Androida ale teraz zobaczyłem, że nie było czego żałować. CyanogenMod 11, którego miałem na Samsungu Galaxy S+ bił funkcjonalnością na łeb tego czystego Androida 7.1.1 a bazował na KitKacie 4.4. Masakra jakaś. Huawei to był jedyny smartfon, w przypadku którego nie zastanawiałem się nawet nad wgrywaniem Custom ROM-u.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Narv

    @Wysiek wyszedłem trochę lepiej. Do rzeczy: serwis kazał odebrać nienaprawione urządzenie. Diagnoza wskazała konieczność wymiany płyty głównej, baterii i wyświetlacza - czyli z mojego dotychczasowego egzemplarza tak naprawdę zostałaby sama obudowa. Niestety autoryzowane serwisy Huawei nie mają już części serwisowych do P8. Z ekspertyzą potwierdzającą wadę tkwiącą w urządzeniu i nie będącą wynikiem mojego działania kazano mi zgłosić się do sprzedawcy. Sprzedawca zaproponował mi wymianę urządzenia na jedno z ich zamienników: Huawei P20 Lite, Moto X4, Samsung S7 (ale obecnie nie mieli na stanie żadnego egzemplarza), Samsung A8. Nie zgodziłem się na wymianę, bo żadne z zaproponowanych urządzeń nie było zbliżone cenowo do kwoty 1600 zł brutto za jaką kupiłem moją P8 i nie było urządzeniem flagowym producenta. Pracownicy serwisu Huawei powiedzieli mi wprost, że mam nie godzić się na nic co jest poniżej pełnego Huawei P10, Huawei P20. Uprzedzili mnie, że wymiana urządzenia musi nastąpić na urządzenie o nie gorszej specyfikacji i nie chodzi tutaj jedynie o specyfikację techniczną ale także o klasę urządzenia - czyli model flagowy ma być wymieniony na model flagowy. W odpowiedzi na moją odmowę wymiany urządzenia na inne sprzedawca zaproponował, że zwróci mi wszystkie koszty (kwotę za jaką kupiłem urządzenie i koszty dostarczenia urządzenia kurierem) - w sumie 1600 zł. Dla mnie bomba ?. Jeżeli ktoś ma jakieś problemy z P8, która jeszcze podlega pod gwarancję Premium to śmiało oddawać do serwisu ?. BTW: serwis potwierdził, że wszystkie modele P8 podlegają 3-letniej gwarancji, bez konieczności rejestracji urządzenia w HiCare. Aktualnie jak sprawdzimy po IMEI status gwarancji P8, to data powinna być już wydłużona o 1 rok gwarancji Premium.

    Edytowane przez Narv

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x