Skocz do zawartości
rdy

Huawei P9 - gwarancja, dyskusja ogólna.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jak jest z serwisem D2D? Oddałem swój, dotarł do Koszalina wczoraj (mają tam salon chyba) i ani na stronie CCS ani na drugiej ze statusami naprawy (bezpośrednio na stronie Huawei) po moim IMEI nie znajduje nic :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spokojnie ja dwa razy oddawałem telefon do serwisu. Za pierwszym razem status na stronie był aktualizowany na bieżąco. Za drugim razem nie było żadnego statusu. Dzwoniłem na infolinię Huawei to uzyskałem informacje że to zależy od serwisu.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dodzwoniłem się do salonu, czekają na ekran z baterią. Będzie wymiana.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4imb0t

    Wysyłałem swojego P9 na gwarancję podczas pobytu w UK. Telefon zakupiony w Polsce.

    Na Live Chacie podczas rozmowy z konsultantem zgłosiłem usterkę (telefon wyłączał się przy 30% baterii oraz zepsuł się głośnik rozmów). Po kilku dniach przyszła do mnie koperta, w której nadałem P9tkę do serwisu (oczywiście nie musiałem za to nic płacić), a następnie po około tygodniu wróciła do mnie naprawiona - wszystko elegancko :) Wymagany był jedynie dowód zakupu z numerem IMEI (u mnie była to faktura VAT od Orange).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chciałbym wysłać swojwgo Huaweia P9 do serwisu celem wymiany baterii. Kiedyś po zakupie sot przy korzystaniu z neta po wifi to był wynik ponad 6 godziny, teraz już około 4 godziny. Dwa razy zdarzyło mi się, że telefon przy 70-80% baterii nagle się wyłączył. Po jego uruchomieniu bateria miała chyba 2% i trzeba było ją ładować do pełna. Ciekawa przypadłość, bo co tak nagle miże rozładować baterię do zera?

    I kolejna sprawa jest taka, że od pewnego czasu zauważyłem, że bateria ładuje się dłużej niż jeszcze jakiś czas temu. Ostatnio pierwszy raz zdarzyło mi się, że przy korzystaniu z telefonu podczas ładowania bateria spadała pomimo tego, że telefon był podpięty do ładowarki.

     

    Moje pytanie jest takie. Czy to co napisałem kwalifikuje się do wymiany baterii na gwarancji?

    Jak wysłać telefon do serwisu? Należy wypełnić formularz na stronie Huawei?

    Telefon mam w idealnym stanie bez jakiejkolwiek skazy z naklejoną folią 3mk arc, czy wysyłając go w takim stanie jaki jest - mogę być spokojny, że wróci do mnie niezmieniony wizualnie? Bo czytałem, że wymieniają też wyświetlacz (nie wiem dlaczego) i pewnie może okazać się, że folia się nie uratuje.

    Co do wysyłki telefonu - trzeba odsyłać do serwisu cały oryginalny komplet? Czy wystarczy zapakować telefon i dowód zakupu w jakieś pudełko zastępcze?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powinni bez problemu wymienić Ci baterie, wydaje mi się ze nie sprawdzają jakoś szczegółowo jej stanu. Mi wymienili ekran również i zdjeli folie która byla na nim, która później dostałem(juz raczej do niczego się nie nadawała). Z wysyłką nie wiem jak jest bo zanosilem osobiście do serwisu w Gdynii. Jedynie co bylo potrzebne to telefon, nawet dowodu zakupu nie chcieli bo po imei sprawdzili date zakupu w systemie.

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    4imb0t

    Taka ciekawostka odnośnie gwarancji VIP i dowodu zakupu, pan ze wsparcia technicznego twierdzi, iż wystarczy sama informacja w systemie.

    Spoiler

    Screenshot_20180620-123549.thumb.png.4f01b188354ab23d31f9437dd1a99ce7.png

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kossi

    mam trywialne pytanie, chciałbym wysłac telefon do serwisu, problem z wifi i BT - nieważne, natomiast mam uszkodzone szkło na wyświetlaczu, da się to wysłać, czy stwierdza, że uszkodzenie mechaniczne?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    Mogą naprawić WIFI i BT, gdy zezwolisz na odpłatną wymianę wyświetlacza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kossi

    @Gwozdek dzięki za informacje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x