Skocz do zawartości
rdy

Huawei P9 - gwarancja, dyskusja ogólna.

    Rekomendowane odpowiedzi

    pool80

    Może ktoś jeszcze raz potwierdzić czy gwarancja VIP na P9 przechodzi na nowego właściciela?

    edit:

    ok, już wiem , że przechodzi..

    Edytowane przez pool80

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kenas

    Wysyłam p9'tkę do Piaseczna na puławską... Ma ktoś jakieś opinię o tym serwisie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kinek

    Mogę się tylko o Szczecinie wypowiedzieć :)

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gwozdek

    @kinek To wypowiedz się, dla potomnych ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kinek

    Dla mnie serwis super. Zaniosłem osobiście i w 2h wymienili płytę główną i wyświetlacz na gwarancji:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kenas

    Widzę po opiniach na google, że ten serwis CCS to porażka :( Obawiam się o telefon... Ponieważ wczoraj odebrali (Potwierdzenie na stronie TNT), a na ich stronie ani widu ani słychu o moim P9'tce... Jeśli przyjdzie porysowany i nie naprawiony (co wynika z opinii) to się bardzo wkurzę...

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kenas

    Trafiłem z telefonem na czas gdy zmieniali politykę (Telefon przyjęty w czwartek, a dostałem w poniedziałek bez wykrytych usterek, czyli odesłali zepsuty telefon bo im się zmienia polityka). Także Piaseczno odpada

     

    Spoiler

     

     
    Witam,
    Otrzymałem dziś telefon po odwiedzinach w pseudo-serwisie o nazwie SBE... Pseudo, ponieważ nie raczyli nawet włączyć telefonu by sprawdzić czy nawet działa (Da się to sprawdzić po statystykach baterii, nawet nie sformatowali go ani nic)... Ekran dalej ma białe podświetlenia itd. Nie będę tu się rozpisywał bo wiem, że Pan nie jest od tego... Tylko mam pytanie... Czy da się do innego lepszego serwisu wysłać poprzez formularz door to door?
     
     
     
     
     
      Adrian W 09:20:00 pm  
     
     
    Witam serdecznie, dziękuję za wiadomość.
    Z jakiego jest pan województwa?
     
     
     
     
     
      KENAS 09:21:20 pm  
     
     
    Podkarpacie
     
     
     
     
     
      Adrian W 09:21:58 pm  
     
     
    Rozumiem, w takim razie zachęcam do ponownego wypełnienia formularza Door-to-Door - telefon zostanie przesłany do Serwisu w Białymstoku.
    Przepraszam najmocniej, telefon trafi wtedy do Gdyni.
     
     
     
     
     
      KENAS 09:24:13 pm  
     
     
    Dobrze ale jak to zaznaczyć w formularzu?
    Zeby tam trafil?
     
     
     
     
     
      Adrian W 09:25:26 pm  
     
     
    Tak się składa, że dziś zmienione zostały zasady zamawiania poprzez opcję Door-to-Door i Serwis dla woj. podkarpackiego będzie tutaj automatycznie przypisany do Gdyni.
    SBE nie obsługuje już zgłoszeń Door-to-Door.
     
     
     
     
     
      KENAS 09:26:16 pm  
     
     
    Oo z jakiego to powodu jakbym mógł wiedziec
     
     
     
     
     
      Adrian W 09:26:29 pm  
     
     
    Bardzo mi przykro ale nie posiadam dokładnych informacji na ten temat.

     

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tool17

    Witam

    Jak wygląda wysyłka telefonu w systemie door to door? Czy trzeba dodatkowo zapakować telefon, czy wystarczy mieć go w orginalnym pudełku a kurier sam zapakuje? Co trzeba przygotować jeszce i ile czasu czekaliście na kuriera? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    darrr

    Oddałem swoją P9 do naprawy - bardzo mocno grzał się podczas normalnego użytkowania i kilka razy się wyłączył samoczynnie. Oddałem na gwarancję a ponieważ wymienić baterie trzeba razem z wyświetlaczem , którego nie mieli na stanie .Serwis w Gdyni zaproponował włożenie białego ekranu na miejsce czarnego , nie zgodziłem się z powodów oczywistych. Kazali czekać ale po ponad dwóch tygodniach nie byli w stanie powiedzieć kiedy będzie dostępny wyświetlacz. Musiałem interweniować dwa razy bezpośrednio  w Huawei .Decyzją jest wymiana na P10 plus . Nie wiem czy będę z niego tak samo zadowolony jak z P9 . Oprócz problemów z powiadomieniami nic mu nie dolegało. 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    anshua

    Będzie Pan zadowolony 😀

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.