Skocz do zawartości
afc97

"Usługa wyłączona" "Telefon został trwale zablokowany"

    Rekomendowane odpowiedzi

    afc97

    Witam wszystkich forumowiczów.

     

    Problem z jakim muszę się zmierzyć, wygląda następująco; Niedawno kupiłem G2 z rozbitą szybką, którą wymieniłem. Próbując włożyć kartę (kolejno Play i Orange) telefon ją widzi, ponieważ nie wyskakuje komunikat "brak karty sim" tylko "usługa niedostępna".

     

    Po wpisaniu kodu 2945#*802# wyskakuje komunikat "Telefon został trwale zablokowany", ale myślę, że to nie jest akurat problem kradzieży i późniejszej blokady telefonu, ponieważ dostałem go razem z pudełkiem i papierami. Dodatkowo na sprawnym G2 kolegi, który używa go od dobrych kilku miesięcy ma ten sam komunikat.

     

    Przeinstalowałem soft z paczki .kdz jak i .tot, ale dalej bez zmian. Wymieniałem również kable gsm, taśmę, ale nic nie daje efektu.

     

    Miał ktoś może podobny problem lub sposób jak to zlikwidować?

     

    Problem identyczny jak tu http://forum.android.com.pl/topic/147608-zablokowany-lg-g2-po-wpisaniu-2945802-otrzymuje-komunikat-telefon-zostal-trwale-zablokowany/

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    @@afc97 Jeszcze Ci pozostało sprawdzić PLUS i T-MOBILE dla pewności.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    afc97

    Telefon był brany w play...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    Instalacja z pliku .tot bądź kdz eliminuje ewentualne problemy firmwarowe. Czyli tu kwestja oprogramowania odpada.

    IMEI sprawdzony wszystko się zgadza na pudełku i w telefonie oraz na check firmware?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    afc97
    Napisano (edytowane)

    @@Danielf85

     

    IMEI sprawdzony, a'propo check firmware chodzi Ci o tą stronę? http://lg-phone-firmware.com/index.php?firmware=1&check=1

     

    Ewentualnie jak podejdę do salonu play, to mogą sprawdzić czy telefon jest zablokowany? Chyba, że to problem hardware?

    Edytowane przez bartekc00
    Nie cytujemy posta wyżej w całości

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    @@afc97
    Tak ta strona lub ta :
    http://csmg.lgmobile.com:9002/csmg/b2c/client/auth_model_check2.jsp?esn=TWÓJ_IMEI

    Oczywiście też może być to wina hardware, moduł GSM padł podczas upadku telefonu i pęknięciu ekranu.
    Podczas składania telefonu wszystko zostało dobrze złożone cały front? Czy po prostu została zerwana szybka i przyklejona na taśmie nowa?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    afc97
    Napisano (edytowane)

    @@Danielf85

     

    Szybkę zgrzewałem razem z LCD, co do dobrego czy złego złożenia, taki sam problem był przed wymianą, ale myślałem, że to tylko tak chwilę potrwa

    Edytowane przez bartekc00
    Nie cytujemy posta wyżej w całości

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x