Skocz do zawartości
hym23

Wszelkiej maści problemy z WIFI

    Rekomendowane odpowiedzi

    hym23

    Witam jestem nowym posiadaczem Wildfire S. Chciałbym korzystać z Wifi w domu ale mam problemy z połączeniem. Do rutera bezprzewodowego który filtruje MAC adresy dodałem MAC telefonu, wpisałem WEP klucz do telefonu. Wifi jest włączone w telefonie widzi mi sieć. Jakość sieci jest doskonała a jednak nie mam połączenia.

    W zakładce Wifi na zmiane skacze "Trwa skanowanie..." "Trwa łączenie..." "Uzyskiwanie adresu IP z sieci xxx" poczym wyskakuje komunikat rozłączenie..

    W lewym górnym rogu mam ikone sieci z czerwonym trójkątem i wykrzyknikiem.

    O co biega?

    Jak rozwiązać ten problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ciężko powiedzieć. Ja na twoim miejscu przypisałbym na sztywno w telefonie adres ip z dostępnych w zakresie twojego routera. Sprawdź też jeszcze raz MAC adres, może pomyliłeś się przy wpisywaniu, albo wziąłeś adres z bluetootha. Przypuszczam, że jeżeli wyświetla Ci się ikona sieci to nie jest to wina sprzętu (w sensie moduł wifi w telefonie raczej nie jest padnięty) a raczej problem tkwi w ustawieniach. Spróbuj i daj znać jak poszło.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a co jak korzystam z dwóch sieci (w domu i w pracy)

    i w domu mam adres 192.168.2.xx

    a w pracy mam adres 10.112.5.xx

    adresy bramy oczywiści też różne.

    wracając do domu muszę wklepać ustawienia domowe a w pracy te z pracy.

    czy da się to jakoś rozwiązać - mam HTC WildfireS z t-mobile

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No ale w pracy masz inną sieć (z inną nazwą) a w pracy inną, powinno pamiętać ustawienia z obydwóch sieci. Tak mi się wydaje-mogę się mylić. Sam korzystam tylko z domowego wifi, w robocie 3G (bo wifi u mnie w pracy jest niedopuszczalne).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    weeman

    Miałem podobny problem. Winnymi okazały się znaki specjalne w haśle, za pomocą, którego łączyłem się do sieci...zmiana hasła na takie bez znaków specjalnych pomogło ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lupus

    zmień szyfrowanie na WPA. Ja na WEP miałem też podobne problemy.. poza tym bezpieczniej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    problem z wifi[/warnt]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie, od wczoraj jestem (dość) szczęśliwą posiadaczką wildfire s ale już dzisiaj pojawił się kłopot. Telefon nie łączy się z internetem przez wifi. Tzn status to "połączony" ale nie pobiera żadnych informacji, nie wyszukuje stron. Posprawdzałam wszystkie rzeczy o których pisaliście ale to nic nie dało. Szyfrowanie to WPA, system android 2.3 a router firmy d-link. Podczas połączenia przez sieć wszystko działa tak jak powinno

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    lupus

    status masz połączony bo WFS połączył sie z ruterem. Nie ma internetu - ruter nie puszcza. Tu przyczyny szukaj. Sprawdź jeszcze raz filtrowanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x