Skocz do zawartości
sharker88

Dyskusja na temat napraw gwarancyjnych S6 edge w autoryzowanych serwisach

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

     

    oddałem mojego nowego galaxy s6 do autoryzowanego punktu serwisowego samsung w moim mieście. Telefon został wysłany do ccsu. Procesor nagrzewa się w kilka minut (2-3) do 84 stopni :) a bateria łąduje sie do pełna w 20 minut a rozładowuje tak samo szybko. Gdy używam telefonu bez karty sim, lokalizacji, wifi to bateria spada w tempie 1% na 2 minuty. Serwis twierdzi że telefon jest sprawny i jedyne co zrobił to wgrał nowe oprogramowanie. Telefon został zakupiony przez osobę prywatną w Orange (ja odkupiłem od tej osoby ten telefon). Jak walczyć o naprawę lub przyznanie nowego telefonu ?

     

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    astelix

    Czyli telefon wrócił po naprawie i nadal to samo się dzieje?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    W tym temacie prosiłbym, aby uzytkownicy którzy oddawali swoje telefony s6 edge do naprawy na gwarancji wypowiedzieli się jak przebiegały te naprawy, ile czasu trwały, jakiej usterki dotyczyły, w jakim stanie powracały telefony z serwisu i czy została usunięta usterka oraz zebrać opinie na temat autoryzowanych punktów serwisowych Samsunga.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja oddałem swojego S6 edge do Telkat w Toruniu. Nie działało LTE i był problem z zasięgiem, normalnie działał tylko GPRS. Dali mi zastępczy telefon. Niestety nie mogli uszykować na miejscu i odesłali do Regenersis. Oddałem do naprawy 18 kwietnia, 28 kwietnia naprawę rozpoczął Regenersis, usługę wykonali 2 maja a odebrałem 4. Wymienili płytę główną, moduł wielofunkcyjny i kable koncentryczne. Telefon wrócił w takim samym stanie jak oddałem, nic nie uszkodzili, tylko trochę podarta była gwarancja.

     

    Chyba nie było tak źle biorąc pod uwagę negatywne opinie na temat Regenersis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    peja_87

    Ja swoj oddalem ze wzgledu na wypalajacy sie wyswietlacz, slaba baterie. Po tygodniu odebralem telefon, a wymienili w nim wyswietlacz, baterie i tylnia klapke. Jestew zadowolony :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam

    oddalem do samsunga moj telefon s6 edge bo zarl mi baterie . odpowiedz dostalem ze do wymiany płyta glowna . jedyne 1170z zł i wymienia .

    telefon mam na gwarancji. twierdza ze to chyba mechaniczne zniszczenie. ale nic mi sie nie stało . poprostu tylko baterie żarł . wszystko smigało. 

    Co mam zrobić Czy da sie to naprawic inaczej? TANIEJ PRZEDEWSZYSTKIM? 1150 zl to prawie drugi telefon. Pomóżcie 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jeronimo

    Co to znaczy mechaniczne zniszczenie?? Rzucałeś telefonem o ścianę, czy pływał w jeziorze??

    Jak oni to interpretują, przeciez jesli jest wina płyty to w ramach gwarancji powinni wymienic, chyba że masz nabitą flage knox to w takim wypadku gwarancja odpada.

    Dowiedz sie dokladnie dlaczego nie podlega ta naprawa gwarancji, jaki jest tego powód.

    Edytowane przez jeronimo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Juz wszystko wiem.

    Po pierwsze to zostałem oszukany na portalu OLX. Kupiłem telefon, roczny, za 1500 zł , wszystko chodziło super, ale po pewnym czasie zaczęło mnie denerowac częste ładowanie. Na początku myślałem ze tak ma być, ale w koncu się zdenerwowałem i oddałem go na gwarancje, ponieważ szybko rozladowuje się bateria. Po 2 tygodniach otrzymałem odp. Ze podtrzymują decyzję i nie uznają gwarancji . Czyli ktoś już wcześniej reklamował . Wyszło ze jest zawilgocona płyta główna i ze to jest przyczyna słabej baterii. Dostałem zdjęcia na maila gdzie wystąpiła ta korozją. Ich decyzja to jeśli chce to za 1170 zł wymienia płytę główną. Chyba ich pogielo. Ok. OdesłAli telefon z powrotem do autoryzowanego serwisu w Rzeszowie . Przyjechałem po odbiór . Powiedziałem milej Pani żeby mi go włączyła , bo oddałem go sprawnego. Włącza , a tu tryb awaryjny i amen . Zdenerwowałem się ,bo oddałem sprawny telefon. A przysyła mi za przeproszeniem gó..o . Powiedziała ze oni już za to nie odpowiadają.

    Jest to firma Mtell w Rzeszowie .

    Rozumiem ze ktoś mi sprzedał zalany telefon , ale sprawny. Ale żeby serwis odesłał mi całkiem na wyrzucenie telefon ?to już jakas kpina. Ostatni raz kupiłem używany tel.

    I wy też uważajcie na te niby gwarancję , bo w niektórych przypadkach z tego nic.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    peja_87

    Kłóć sie kolego z ta babka z obslugi. Ja tam oddawalem kilka telefon i zawsze trafialem na typa z obslugi. Ostatnio gdy reklamwoalem s7 siostry to akurat musialem trafic na ta kobite. Uwazam, ze troche sie tam kobita nie odnajduje. Po 1 to szukala mojej sluchawki chyba z 15 minut, a pozniej nie chciala mi wydac telefonu na podstawie dokumentu ktory tydzien wczesniej sami mi wypisali.

    Edytowane przez Fenek
    Ortografia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kupiłem nówkę S6 Edge w sklepie GSM. Po kilku dniach zobaczyłem z nad górnej krawędzi małą plamkę. Podobny problem miał kolega @przemkeo z tego forum i wyglądało to u mnie tak samo jak u niego:

    IMG_20160419_161035.jpg

    Oddałem do sklepu, tam przesłali do autoryzowanego serwisu w Bydgoszczy. Tam wymienili tą część http://gsm-club.pl/product_info.php/products_id/8323 i udzielili 3 miesięcznej gwarancji na wykonaną naprawę. 

    Telefon oddałem 30 czerwca i 12 lipca był już do odbioru także dość szybko, nawet nie 2 tyg. Póki co go testuję, ale wygląda na to, że wszystko jest w 100 % sprawne. Telefon profesjonalnie złożony i nie widać zbytnio, aby był rozbierany.

    Edytowane przez budziool

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x