Skocz do zawartości
ewamajewska

Usunięcie pojawiającego się komunikatu o udzieleniu HTC Sense dostępu do serwisu Facebook

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Od pewnego czasu na ekranie blokady wśród komunikatów pojawia się taki: https://goo.gl/photos/R6cTCAVAmQj3CBQS7

    Po rozwinięciu tego komunikatu pojawia się to: https://goo.gl/photos/rKMmqQSW9ZdKKrr28

    Dalej już nie idę, bo nie chcę aby HTC Sese otrzymał te uprawnienia. Wszystko zaczęło się tydzień temu kiedy na FB ktoś ze znajomych oznaczył mnie w poście gdzie wspomniano o HTC Sense. Aby otworzyć film który był w tym poście trzeba było udzielić uprawnień HTC Sense takich jak w prośbie która jest na drugim przedstawionym zdjęciu. No i zaczęło się... Okazało się że to jakiś ordynarny wirus internetowy, zgadzając się na oddanie tych uprawnień HTC Sense spowodowałam rozsyłanie przez mój facebookowy profil pornografii. Dopiero nieśmiałe uwagi znajomych że chyba mam coś z głową spowodowały że zauważyłam mój błąd. Aplikację z FB usunęłam, przeskanowałam i telefon i komputer (FB na komputerze się całkowicie zablokował, trzeba było skanować komputer specjalną facebookową aplikacją czyszczącą). Od tego czasu prześladuje mnie ten komunikat który pokazałam na wstępie. Jak to usunąć??? Tam jest tylko opcja "dalej", boję się tego ruszyć, żeby nie było jak poprzednio... Gdzie szukać źródła tego ? Przeszukiwanie telefonu za pomocą Total Commander nie dało rezultatu.

    Edytowane przez ewamajewska

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    @@ewamajewska wyczyść dane aplikacji FB, potem zaloguj się na swoje konto i zobaczy czy znów się będzie pojawiało ów powiadomienie.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wyczyściłam w aplikacji mobilnej FB dane przeglądarki telefonu. Nie wiem czy to o to chodzi. Poza tym wchodząc w ustawieniach telefonu w aplikacje a potem w Facebook to mam możliwość tylko odinstalować, wyłączyć lub zatrzymać aplikację, to chyba raczej nie to...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    @@ewamajewska powoli :) używasz aplikacji FB na telefonie czy korzystasz z przeglądarki? Jeżeli aplikacji to wejdź ustawienia => aplikacje => Facebook.

    Jeżeli masz Androida 6.0 MM to wejdź dalej w "Pamięć" i tam masz "wyczyść dane".

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@skolsiwo A... dobrze, tego nie zuważyłam, wyczyściłam! :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    @@ewamajewska to teraz zaloguj się na swoje konto poprzez aplikację i zobacz czy powiadomienie będzie się znów pojawiać czy nie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @@skolsiwo Dobra, już się zalogowałam, te komunikaty pojawiają się 1-2 razy dziennie, jutro rano będzie wiadomo, o czym uprzejmie doniosę. :notworthy:

    P.S. Udało się, zniknęło! :przytul:

    Edytowane przez ewamajewska

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x