Skocz do zawartości
madz88

Szkło hartowane - nie przylega

    Rekomendowane odpowiedzi

    Szkło jest problemem a czy folia będzie pasować?

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    konar7

    Folia jest o wiele bardziej elastyczna, powinna zdecydowanie lepiej przylegac na krawedziach, choc jesli nie bedzie miala naciec na krawedziach, to w miejscach tych nie bedzie idealnie. Z tego co pamietam nikt nie wrzucał tutaj jeszcze zadnych relacji oo przejściach z folia. Jesli zdecydujesz sis na nia to daj znac jak to wyszło.

    Skrobnięte z A5 '16 :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    locarnop

    @up

     

    Miałem folię z 3MK i powiem tak. Sama folia ładnie przylegała, nawet na zaokrąglone części ekranu, jednak nie sprawdzało się to z etui Spiegen Rugged armor, ponieważ etui zachodziło na folię i się odklejała. W dodatku folia po pewnym czasie zżółknęła oraz jakiekolwiek mocniejsze przejechanie po foli paznokciem powodowało trwałe zadrapanie na foli. Nie polecam.  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    locarnop

    @up

    Także posiadam taki zestaw. Jeżeli chodzi o ten zestaw, to znajdują się w nim dwie folię (tył przód). Folię na tył praktycznie zerwałem zaraz po naklejeniu. Jest ona matowa i psuje wygląd telefonu. Służy tylko do tego aby RIngke nie przyklejało się do szkła (efekt "spocenia"). Natomiast przednią folię używam około 2 miesiące i jestem zadowolony. Zakrywa ona całą płaską powierzchnię z pominięciem zaokrągleń. Dotyka się ją jak szkło, w przeciwieństwie do folii 3mk która była gumowa i miękka. Minusem może być, to że się szybko zarysowuje, ale to nie przeszkadza. Problem może stanowić także naklejanie. Na prawdę trudno mi było oczyścić ekran z wszystkich cząsteczek kurzu, zawsze coś musiało się pojawić przed klejeniem.

    Edytowane przez locarnop

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jasand

    Od stycznia 2016 jestem użytkownikiem A5 (SM-A500FU). Do ochrony ekranu używałem folii. Jednak zachciało mi się szkła hartowanego.

    Dzisiaj założyłem kolejne szóste już chyba i ręce opadają. Za każdym razem w prawym górnym rogu pojawia się plama wielkości 10 groszy.

    Plama obejmuje w 90% oświetlony prawy górny róg ekranu. Po mocnym dociśnięciu w tym miejscu plama znika na kilka sekund , po czym pojawia sie ponownie. Czyżby w tym miejscu ekran był wklęsły ??

    Czy w związku z tym mogę zgłosić usterkę w ramach gwarancji , czy tez sobie odpuścić i nakleić z powrotem folię ??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jasand

    Czyżby nikt na tym forum nie miał A5 w wersji z 2014 roku ?? Wszystkie wątki w dziale A5 sa na temat A5 2016

    Edytowane przez Jasand

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Pewnie mają A5 z 2015 ;) A tak serio, tak ekrany nie są idealnie płaskie. Wystarczy spojrzeć pod światło na jakiś prosty obiekt (świetlówka) by zobaczyć jak się załamuje odbicie. U mnie narożniki są proste ale lewa krawędź jest dość mocno załamująca światło. Tak gdzieś w okolicy przycisku  głośności. Podejrzewam, że tam by mi też odskakiwało szkło czy folia. Co do gwarancji, polecam do nich zadzwonić i zapytać. Całkiem miła obsługa w serwisie Samsunga i zawsze podpowiedzą co można z tym zrobić. Za to nie polecam chat live, niczego tam się nie dowiesz, zmarnowane 10 minut na to by się dowiedzieć, że i tak najlepiej zadzwonić na serwis.

    Pozdrawiam.

    A tak w ogóle, polecam porządne etui z klapką zamiast bawienia się w szkła. 1,5 roku kilka upadków i nawet draśnięcia na ekranie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jasand

    Dziękuje za zainteresowanie moim problemem. Zadzwoniłem do serwisu i wcale nie jest tak różowo jak napisałeś.

    Mam zgłosić w ramach gwarancji i oni zadecydują czy uznać reklamacje czy tez nie , czyli będzie to zależało od widzimisię

    jakiegoś bezimiennego dla mnie serwisanta.

    Dziwi mnie tylko dlaczego Samsung daje ochronę Gorilla Glass do najwyższych modeli. Syn ma Moto X Play który jest tańszy od mojej A5 i tam Gorilla Glass jest. No i nie ma problemu z krzywym ekranem.

    Widać , ze w przypadku Samsunga istnieje jednak dość duży rozrzut jakości wykonania w danym modelu.

    Jak klient nie będzie chciał założyc szkła to nawet nie zorientuje sie że jest cos nie tak.

    Miałem juz rózne smartki i nigdy nie spotkało mnie to co z Samsungiem.

     

    PS Założe jeszcze raz folię i jak bedzie OK to sobie chyba odpuszczę , bo zgłosznie reklamacji to minimum dwa tygodnie bez telefonu a wynik wielce niewiadomy.

    Jest jeszcze możliwość zbicia ekranu (mam ubezpieczenie) ale ze względów moralnych nie wchodzi w grę

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Według mnie A5 2015 GS ma, świadczy o tym 1,5 roku używania + upadki i ani jednej ryski na ekranie.Jest też druga możliwość, że szkło jest zagięte w rogu i dlatego odchodzi. Pewnie trzeba by sprawdzić inne. Spróbuj wyczyścić sobie dokładnie ekran, potem znaleźć jakąś świetlówkę (czy inne źródło światła tego typu), by zbadać załamanie prostej krawędzi w tym rogu. Być może w tym narożniku jest ekran za bardzo wpasowany w obudowę i to powoduje lekkie dogięcie, albo szkło hartowane oparło się na obudowie i dlatego odchodzi. Bez jakichkolwiek zdjęć, ciężko nam sobie wyobrazić sytuację, jak to może wyglądać. W prawym górnym rogu jest kamerka, więc może jej montaż powoduje odkształcenie. U mnie w tym rogu jest idealnie płasko, za to właśnie przy przycisku głośności widać wyraźne odkształcenie. Pokuszę się dziś na zrobienie jakiegoś zdjęcia jak to wygląda i w jakim stanie może być ekran po 1,5 roku noszenia w przedniej kieszeni, nie licząc śladu po ostatnim upadku z ponad 1,5 m na beton :unsure: Na szczęście etui dało radę i nie pojawił się pajączek. Strach jednak był.

    Pozdrawiam.

     

    Co do serwisu, cóż pewnie mają teraz kupę roboty z Galaxy 7 Note i wymianą ich. Tam też pracują różni ludzie, w porównaniu do zapalających się baterii Twój problem wydał się mniej istotny, wręcz fanaberią ;)

     

    Edyta.

    Przyglądam się ciągle ekranowi i doszedłem do wniosku, że to nie szkło załamuje światło a wyświetlacz pod nim. Szkło wydaje się idealnie płaskie, pewnie można to sprawdzić jakimś specjalistycznym oświetleniem spolaryzowanym. 

    Edytowane przez topiq

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x