Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

klaudia1996

[Samsung GT-S5300] - Brak możliwości połączenia się ze sklepem play, jak naprawić?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Hej. Mam problem Z wejściem na sklep google play. Gdy klikam aby wejść do sklepu to wyskakuje mi takie coś '' Use *#9900# to take mode'' nie wiem co zrobić pomóżcie.

     

    Edytowane przez skolsiwo
    Doprecyzowanie nazwy tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skolsiwo

    Automatyczna wiadomość


    Wątek został przeniesiony z forum

    "AndroidArchiwum Android"

    do

    "AndroidArchiwum AndroidAndroid 2.3 GingerbreadProblemy".



    [Dodano: 20 maj 2016 - 19:09]

    @@klaudia1996 według tego co podaje komunikat, otwórz dialer (tam gdzie wpisujesz numer telefonu) i wpisz *#9900#.



    [Dodano: 20 maj 2016 - 19:42]

    Według anglojęzycznych stron masz za mało wolnej pamięci.

    Można spróbować przywrócić ustawienia fabryczne (stracisz wszystkie dane z telefonu), lub pousuwać niepotrzebne aplikacje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×