Skocz do zawartości
mavio

Aktualizacja do androida 6.0 Marshmallow

Rekomendowane odpowiedzi

mavio
    Napisano (edytowane)

Czy ktoś z forumowiczów dokonał może aktualizacji do Android 6.0 Marshmallow.

Mój telefon nie rootowany, zaktualizowany do najnowszej wersji 5.1.1. Oprogramowanie fabryczne.

Jeśli tak to w jaki sposób i czy są jakieś znaczące zmiany w stosunku do wersji 5.1.1?

Edytowane przez mavio

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chodzi Ci o bete oxygenOS 3.0?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    mavio
    Napisano (edytowane)

Tak, jak pisałem posiadam system Oxygen OS (Android Lollipop 5.1.1.) Oryginalny, nic nie wgrywałem. Wiem, że na inne modele nowy soft 6.0 Marshmallow już dawno pojawił się.

Miałem nadzieję, że bateria będzie dłużej trzymała, bo zauważyłem, że coraz częściej muszę ją ładować. Nie wytrzymuje od rana do wieczora. Trzeba w między czasie ją doładowywać.

NIe znam się na wgrywaniu alternatywnych oprogramowań. Dlatego pozostaje mi czekać na automatyczne aktualizację mojego telefonu.

Edytowane przez Witoslavski
    Nie cytujemy poprzedniego posta

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Pewek

Ja od początku pojawienia się bety Marshmallow korzystam z tego systemu. Oxygen 3.0.1 obecnie i w porównaniu do Lollipopa to niebo, a ziemia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    mavio
    Napisano (edytowane)

@up

Ok, podaj kolego namiar skąd pobrać i jak zmienić oprogramowanie mojego telefonu na wersję beta

Nie cytujemy poprzedniego posta

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)

Chodzi Ci o bete oxygenOS 3.0?

Tak, jak pisałem posiadam system Oxygen OS (Android Lollipop 5.1.1.) Oryginalny, nic nie wgrywałem. Wiem, że na inne modele nowy soft 6.0 Marshmallow już dawno pojawił się.