Skocz do zawartości
corpond

Po aktualizacji do B330 nie można wysyłać i odbierać MMS

    Rekomendowane odpowiedzi

    Po aktualizacji jak w temacie nie mogę wysyłać i odbierać MMM-sów.

    Telefon w Plusie. Konfiguracja MMS przeprowadzona kilka razy i sprawdzona, jest tak jak ma być (wg Plusa).

     ​Jakieś sugestie?    Może ma być jeszcze coś włączone (oprócz danych komórkowych).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yiabol

    Ok, a teraz spróbuj zresetować te ustawienia.

    Powinno pomóc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ok. Ale zresetować co? APN ? W opcjach jest tylko " usuń APN".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @@corpond

     

    Ustawienia>sieci zwykłe i komókowe>więcej>sieć komórkowa>punkty dostępowe(tu będą dwie pozycje) i na dole ekranu "menu" >resetuj ustawienia. 

     

    W sekcji ustawienia komórkowe można też włączyć "zawsze wysyłaj i odbieraj MMS". Ta opcja działa bez transmisji danych. 

     

    PS

    W/w ustawienia są w wersji B180, na B330 nie wiem. 

    Edytowane przez marabut51

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Opcja "zawsze wysyłaj i odbieraj MMS" jest włączona. Reset nie pomógł.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @ Up

     

    Po aktualizacji robiłeś "factory reset"? Może tu jest przyczyna? 

    Są jeszcze dwie opcje:

    - powrót do poprzedniej wersji

    - ponowna aktualizacja do MM

    Na forum są tutoriale.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    a może łatwiej najpierw wyczyścić dane wiadomości - wcześniej kopia, i ustawień? po co brutalnie atakować system, jak można to robić pojedynczo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Oczywiście,  że można.  To autor tematu zdecyduje którą drogą pójdzie,  ale często się zdarza,  że radykalne działania szybciej prowadzą do celu. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    CrashNull

    tak, reinstalacja zawsze rozwiązuje problemy. tylko potem, po przywróceniu z backupu tych samych ustawień lub rekonfiguracji znów w ten sam sposób, pojawia się ponownie ten sam problem. i kółko się zamyka. problemu należy szukać i go rozwiązać, inaczej powróci i frustracja się potęguje.

    full wipe to IMO ostateczność, a nie rozwiązanie.

     

    tak btw, @@corpond, czy upgrade to Ci się zakończył prawidłowo w 100% czy pojawił sie fail ale "wszystko działa" po restarcie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak aktualizacja przebiegła bez komplikacji. Wszystko działa oprócz mms. W poprzednim systemie miałem powyłączane niepotrzebne aplikacje i wszystko działało. W nowym zrobiłem to samo. Może muszą być włączone jakieś aplikacje.

     

    a może łatwiej najpierw wyczyścić dane wiadomości - wcześniej kopia, i ustawień?

    Mały instruktaż jak to zrobić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x