Tablet Samsung SM-P605 - zaktualizował mi się Android do wersji 5.1.1 i równocześnie (chyba) przestało w nim działać wysyłanie poczty z konta na którym ustawienie poczty jest oparte o POP3/SMTP.
Po napisaniu maila w tablecie po wciśnięciu "Wyślij" pojawia mi się "Wysyłam wiadomość e-mail..." a za chwilę "Serwer niedostępny ( tu_adres_z_którego_wysyłam )"
Sprawdzałem ustawienia a nawet skasowałem i od nowa ustawiłem konto pocztowe - bez powodzenia.
Przy konfiguracji konta od nowa jest przeprowadzany test ustawień - nie są wówczas zgłaszane żadne problemy (program łyka ustawienia).
To konto jest jedynym, na którym nie korzystam z IMAP (nie ma takiej opcji), więc nie wiem czy to jest powtarzalne dla kont na innych serwerach POP/SMTP...
Na starszym Androidzie 4.4.2 przy identycznych ustawieniach w innym telefonie nie ma problemu (i na tablecie przed updatem też nie było).
Czy to tylko mój problem ? Jakieś rozwiązanie ?
EDIT: oczywiście cały czas mowa jest o stockowym systemowym programie pocztowym