Skocz do zawartości
wil3

Digitizer się odkleja?

    Rekomendowane odpowiedzi

    A jaki macie model : i9023 ?

    Ja i9023 no nic na razie go nigdzie nie odsyłam dobrze by było żeby ktoś zrobił jakąś fotke jak wygląda jak u niego odkleja się wyświetlacz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    Tego się nie da sfotografować, bo tego nie widać. Nawet nie wiem, czy kamera by uchwyciła, jak się wyświetlacz rusza względem ramki, bo całość jest czarna. Po prostu brzeg wyświetlacza po delikatnym dociśnięciu rusza się względem obudowy, czasami z charakterystycznym skrzypnięciem. Można docisnąć mocniej wyświetlacz, wtedy na trochę jest spokój, ale to przejściowe i znowu wraca do poprzedniego stanu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    titus78

    Mam to samo w SGSII lewa strona, szczególnie dolny róg, przebija nawet podświetlenie klawisza dotykowego, chyba niestety musze oddać na gwarancję

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    Odnośnie odklejającego się digitizera: otrzymałem dzisiaj informację od Euro-Net, że sprzęt nie został naprawiony, ponieważ usterka nie podlega gwarancji (informacja w systemie Euro), przy czym jednocześnie dostałem pisemną informację od serwisu Regenersis, że zgodnie z kodem produktu urządzenie nie jest przeznaczone na rynek polski i nie podlega naprawie w ich Centrum Serwisowym. Zadzwoniłem osobiście do serwisu Regenersis i po wyjaśnieniu problemu otrzymałem informację, że naprawa zostałaby wykonana (wyświetlacz zostałby wymieniony), gdyby nie to, że wspomniany kod produktu wskazuje na urządzenie nie przeznaczone na rynek polski.

    Nie odebrałem Nexusa z naprawy, jeszcze dzisiaj wyślę do Euro pismo, że nie zgadzam się z ich opinią i żądam naprawy, wymiany lub zwrotu kasy. Jak dalej będą szli w zaparte, idę do Rzecznika Konsumentów i kieruję sprawę do UOKiK.

    Szkoda, że sklep sprzedający sprzęt za tyle kasy (2500 na fakturze) później odmawia wzięcia odpowiedzialności za niego. Moim zdaniem jakiś geniusz wpadł na pomysł, że zarobią sprzedając sprzęt, którego nikt inny nie ma (na wiosnę 2011), ale nie pomyślał o ewentualnych gwarancjach. Martwi mnie tylko status gwarancji, tj. rękojmia - czy nie obejmuje ona przypadkiem tylko wad powstałych przed zakupem, ale z drugiej strony to będę twierdził, że to ukryta wada fabryczna, która dała o sobie znać po tych ośmiu miesiącach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bo z tego co wiem Euro ściąga nowe telefony zza granicy, nim są dostępne w PL i stad te problemy. Walcz o swoje.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    buchi

    dziś też byłem w autoryzowanym serwisie Samsunga w Białymstoku. chciałem wymienić obudowę na białą, wraz z korpusem i ramką wyświetlacza. pomijam fakt, że jedyną częścią do sprowadzenia był wyświetlacz wraz z ramką w kolorze czarnym (cały przód telefonu od łączenia). serwisant również poinformował mnie, że telefon nie jest przeznaczony na polski rynek (odczytał to po kodzie) i ewentualna gwarancja go nie obejmie. oczywisce obudowę chciałem wymienić poza gwarancją (dla ciekawskich: po sprowadzenia części "ze wschodu", koszt zmiany koloru Nexusa wyniósł by ok. tysiąca zł). tak czy inaczej podpowiem Ci, że usłyszałeś stanowisko które przyjęli dystrybutorzy, a gwarancja na Nexusy to lipa. no, może gdyby chodziło o coś drobnego to serwis Euro sam zajął by się naprawą w ramach gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    Przygotowałem pismo do Euro, ale najpierw zadzwoniłem do centrali. Opisałem całą sytuację, po czym konsultantka poprosiła o numer reklamacji i powiedziała, że będą się kontaktować ze sklepem i ta reklamacja nie zostanie tak zostawiona. Mam czekać na kontakt telefoniczny. Jeśli nie odezwą się do Piątku, wysyłam pismo do Euro (za potwierdzeniem odbioru), potem będę miał czternaście dni na uzyskanie pisemnej odpowiedzi. Co dalej - zależy od reakcji Euro.

    A jak się wkurzę, to zorganizuję akcję na fejsie - to jest w modzie ostatnio na salonach :mrgreen:

    AKTUALIZACJA:

    Chyba jestem wyjątkowa utrujdupa (albo farciarz), bo Euro zdecydowało się wymienić egzemplarz na nowy. Jako ciekawostkę podam, że dostanę ostatni egzemplarz w Polsce (oczywiście z tych posiadanych przez Euro). Uwaga Buchi, ten egzemplarz ostał się w Białystoku i już został wysłany do Kielc ;) W przyszłym tygodniu powinienem dostać nowego Nexusa S.

    Plus dla Euro za uczciwe podejście do tematu, chyba kupię u nich telewizor (notabene celuję również w Samsunga) ;)

    Edytowane przez wil3
    aktualizacja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    wil3

    No, dzisiaj odebrałem brand new Nexus S (jakby to powiedział Mariusz Max-Kolonko, Boston, Massachusetts) ;-) Wraz z nowym sprzętem garść ciekawostek: dostałem kartę T-Mobile USA ważną do lipca 2013, w przeciwieństwie do poprzedniego Nexusa, zamiast przejściówki do ładowarki dostałem drugą chińską ładowarkę, po której podłączeniu ekran przestał reagować na dotyk (są o tym wątki, wina ładowarki) oraz, co mnie bardzo zdziwiło, Samsung sam się zaktualizował do Androida 2.3.6 BEZ uruchomienia WiFi i bez włożonej karty SIM, po prostu mnie poinformował że pobrano 97mb i że mogę zaktualizować system. Pewnie ktoś z obsługi go wcześniej podpinał do WiFi i się pobrało :)

    Euro, mimo kiepskiego początku, koniec końców się spisało, jestem zadowolony :)

    EDIT: Ups, sorry, zapomniałem edytować post, mea culpa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x