Skocz do zawartości
sebusmen69

Serwis i gwarancja - opinie oraz pytania przed wysyłką telefonu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    @ELM0

    nie mam pojęcia, w dobie internetu ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja mam takie pytanie, może ktoś miał podobny problem. Zauważyłem w moim telefonie, że na wyświetlaczu wypalona jest górna belka i dolne ikonki. Kiedyś w innym telefonie miałem podobny problem i tam wyświetlacz został wymieniony od ręki, jednak obecnie  szybka telefonu jest pęknięta w jednym miejscu.. Czy taka sytuacja od razu dyskwalifikuje telefon do naprawy z tytułu wypalenia? Mówię oczywiście o naprawie gwarancyjnej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Puniek
    2 godziny temu, thomas. napisał:

    A ja mam takie pytanie, może ktoś miał podobny problem. Zauważyłem w moim telefonie, że na wyświetlaczu wypalona jest górna belka i dolne ikonki. Kiedyś w innym telefonie miałem podobny problem i tam wyświetlacz został wymieniony od ręki, jednak obecnie  szybka telefonu jest pęknięta w jednym miejscu.. Czy taka sytuacja od razu dyskwalifikuje telefon do naprawy z tytułu wypalenia? Mówię oczywiście o naprawie gwarancyjnej

    Wg mojej wiedzy niestety tak :( 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @thomas. naprawy gwarancyjne mogą być wykonywane dopiero po odpłatnej naprawie uszkodzonego ekranu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam takie pytanie. Czy do Samsung Premium Service Plaza można wysłać telefon na gwarancję czy tylko wizyta osobista?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @szymibtw do którego?

    Nie lepiej do CTDI?

    I dlaczego chcesz gdzieś wysyłać? Za daleko do serwisu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @the_naturat_com tak z Wrocławia :) nie będę jechał do Warszawy specjalnie zawieść telefonu na gwarancję :) pisali mi z samsunga że właśnie do nich mam wysłać :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @szymibtw jest Warszawa, Poznań i Katowice.

    Nie mniej jednak uważam, że najlepiej zanieść do najbliższego autoryzowanego serwisu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam zakupiłam na aukcji allegro powystawowy telefon Samsung S7 edge po 8 dniach użytkowania pojawiła sie na telefonie wzdłuż różowa linia  telefon odesłałam do serwisu bo jest na niego gwarancja. Nie uznali mi reklamacji podając powód ,,Wada w postaci cienkiej linii biegnącej przez cały wyświetlacz jest wynikiem tylko i wyłącznie upadku telefonu. Niestety w tym przypadku nie możemy zrealizować naprawy w ramach gwarancji, ponieważ nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych. Taka wada nie powstaje bez przyczyny. W związku z powyższym zmuszeni jesteśmy odrzucić Pani reklamację i odesłać telefon) co jest nieprawdą Telefon nie upadł mi nie był uszkodzony pękniety nigdzie, czytam na forach że jest dużo przypadków w tym telefonie i to jest wada fabryczna prosze pomóżcie jak mam wygarac ta sprawę:(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Emilia Bednarz odwołaj się. Ten model miał taką wadę fabryczną.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x