Skocz do zawartości
sebusmen69

Serwis i gwarancja - opinie oraz pytania przed wysyłką telefonu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    xSkyer

    @noroo oczywiście, że wartość z faktury

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    noroo

    Panowie nie uwierzycie :-)

    Dzwoni telefon.... odbieram... a tu komputronik żebym przyjechał odebrać kasę. :-) całą kasę mi wrócili (nawet dobrze ze nie oddali nowego tel. Kupię nowy i jeszcze mi zostanie:-P):-)

    No nic przynajmniej okulary za 1 zł mi zostały :-)

     

    Dziękuję za podzielenie się opiniami i pozdrawiam serdecznie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam taki sam problem, w waszym przypadku jakich części serwis nie posiadał ? U mnie jest to bateria, co naprawdę mnie zdziwiło.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do mnie wrócił nowy telefon.Chociaż to już nie istotne to nie otrzymałem odpowiedzi na pytanie co było przyczyną tak poważnej usterki co doprowadziło do wymiany na nowy a telefon trafił do naprawy z powodu zapadnięcia się przyciski podgłaszania.Narazie leży w pudełku nie rozpakowany a ja zastanawiam się czy sprzedać go na aukcji czy poczekać do premiery  i wtedy zostawić go u Samsunga w rozliczeniu za Galaxy S8.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Myślę że więcej za niego teraz dostaniesz niż da Ci później Samsung

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    VPN86

    Ok powiedzcie mi panowie, jak z ta gwarancja jest... Powiedzmy kupuję monitor samsunga lub telefon okazuje sie, że sie wyłącza lub resetuje ...powiedzmy również, ze został kupiony w Media Markt itp sklepie .. A wiec idę do sklepu z wadliwym urządzeniem i... co dalej ? Czy mogę powiedzieć :

    1  Nie chce żeby to było naprawiane, tylko CHCE NOWY PRODUKT? I musza mi wymienić ?

    2  Chce Gotówkę bez naprawiania i wymieniania na nowy ? 

    Ktora z powyższych sytuacji nazywa się Rekojma ? I czym to się w ogolę rożni 

    Edytowane przez bartekc00
    dopracowałem nazwę wątku :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kitas5

    https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

    1. Nie muszą.
    2. Nie muszą, ale mogą.

    Obydwie sytuacje opisane przez Ciebie mogą być jednym i drugim.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Asharah

    Raz to nie zakładaj "panów" bo się zdziwisz.
    Dwa chcieć sobie można

    Wymiana na nowy lub zwrot moźliwy jest tylko do 14 dni od zakupu na osobę prywatną. Po tym terminie jako osoba prywatna (nie masz na fakturze na firmę monitora) możesz dociekać praw na dwa sposoby:
    a) rękojmia. Zakup po 24 grudnia 2012- składasz pismo w którym opisujesz usterkę i piszesz jaki sposób rozwiązania sprawy cię najbardziej zadowoli (np. zwrot pieniędzy). Warto napisać, że posiadasz dokumentację fotograficzną sprzętu z dnia... i oczywiście ją wykonać. A najlepiej zrobić foto składając dokument przy obsłudze (świadek ze sklepu). ALE! Nie masz wcale prawa otrzymać kasy. To tylko opcja gdy naprawa będzie niemożliwa, nieekonomiczna i zbyt problematyczna. Jeśli produkt da się naprawić to trafia do producenta. Plus jest taki, że odpowiada przed tobą sklep i nie obchodzi cię że np. serwis się ociąga czy cokolwiek bo masz 14 dni na odpowiedź sklepu co do twojego roszczenia (nie naprawy, tylko odpowiedzi jak to rozwiązuje!). Jeśli serwis stwierdzi usterkę z twojej winy musi ci ją udowodnić (np. dostarczając porządną dokumentację z ekspertyzy) a ty możesz się odwołać i sam wykonać ekspertyzę w puncie do tego odpowiednim (np serwis współpracujący z producentem i wykonujący dla niego naprawy). Jeśli nie będzie niezbitych dowodów to broni cię prawo konsumenta i zakłada się, że wada istniała już w chwili zakupu. Masz 12 miesięcy na zgłoszenie wady od jej zauważenia. Naprawa NIE MA ram czasowych jedynie jest określona jako nie ciągnąca się ze zwłoką czyli tutaj niestety bez zmian.
    b) gwarancja. W sklepie składając gwarancję stroną jest sklep i gwarant a klient jedynie osobą dostarczającą sprzęt. Sklep nie musi na bierząco informować jak rozwiąże sprawę i nie musi dostarczać dokumentów z ekspertyz. W kwestii uszkodzeń mechanicznych lipa bo nie docieka się winnego a spada to przeważnie na klienta w praktyce.

    Tyle.
    Proszę sobie nie wyobrażać, że producent od razu daje kasę bo to dla niego nieopłacalne po prostu o mielibyśmy sprzęt dwa razy droższy niż mamy.
    Jak coś to pytaj :)

    Wytapane z S7 EDGE gold

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Skąd wzięłaś te 14 dni na zwrot lub wymianę? Chodzi Ci o zakup na odległość lub poza lokalem przedsiębiorcy, i tym samym możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży? W stacjonarnym sklepie to nie zadziała.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    @silversideup

    MediaM, Saturn, XKom - zakup w dowolny sposób - zwrot/wymiana do 30 dni bez podania przyczyn.

    Mogą się nie zgodzić/zwrócić część w przypadku widocznych(nie usuwalnych) śladów użytkowania.

    dodana zawartość

    Ps.

    Obi nie ma oficjalnego terminu zwrotu - w dowolnym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x