Skocz do zawartości
sebusmen69

Serwis i gwarancja - opinie oraz pytania przed wysyłką telefonu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    mp3pm
    14 minut temu, dest napisał:

     wysoce prawdopodobne ze tak, np pojawi sie problem z wyswieltaczem, stwierdzą ze nastapiło to po upadku tel a jednym z jego sladów jest tylne pękniecie 

    Tzn. chodziło mi o sytuację kiedy rzeczywiscie teraz zapłacę za wymiane a potem będę chciał coś innego naprawić na gwarancji już z nowymi plecami.  

     

    Czy nie powiedzą wtedy... ale to się zepsuło bo kiedyś pan miał pęknięte plecki i to pewnie dlatego... 

    Edytowane przez mp3pm

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest

    @mp3pm nie, tego nie powiedzą bez przesady 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mp3pm

    Ok. w takim razie będę zbierał się do wysłania na gwarancję. przy okazji to gdzie się zgłosić z tym? Do salonu Play czy bezpośrednio do któregoś serwisu. A jeśli już to który polecacie. Jestem z Małopolski 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest

    @mp3pm salon play to dodatkowy pośrednik co tylko opóźni cały proces

    wyslij do serwisu samsuna samodzielnie, dołącz informację czego chcesz (wymiany plecków)

    najpierw zadzwon i ustal dokładnie koszt części oraz jej wymiany 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Asharah

    Salon Play nie naprawia z tego co wiem inaczej niż gwarancyjnie.
    Totalny bezsens do nich iść.
    Dwa po prostu upadł, wygiąłeś go a nie pamiętasz, nie ma cudów.
    Na wymienione części Samsung daje papiery i gwarancję. Dodatkowo zawsze jest robiona pełna diagnoza.

    Wytapane z S7 EDGE gold

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dest
    Godzinę temu, Asharah napisał:

    Salon Play nie naprawia z tego co wiem inaczej niż gwarancyjnie

    Salon play nigdy niczego nie naprawiał, robi to przecież serwis a widocznie play nie bawi sie w pośrednictwo gdy naprawy mogą być dodatkowo płatne. Przecież wygodniej jest wysyłać bezpośrednio albo jak szkoda 15zl to zamówić kuriera na koszt serwisu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Asharah

    Ale mnie tego nie musisz tłumaczyć, mam 4 lata za sobą przyjmowania zgłoszeń

    Może zamówić kuriera ale to na jego koszt bo taka naprawa obciąży właściciela komórki. A potrafią sobie liczyć stawki z kosmosu. Normalnie np. masz 21zł za odbiór a oni policzą 40 w jedną stronę :D

    Wytapane z S7 EDGE gold

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    snaperr

    Witam jak to jest z tą flagą? Słyszałem że podobno serwis musi udowodnić że przyczyną usterki była zmiana oprogramowania/root itp czyli że jak oddam telefon z awarią guzika home to powinni naprawić pomimo flagi. Ile jest w tym prawdy?

     

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

     

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zależy od serwisu, lecz najczęściej stracisz gwarancję.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    disip

    Legenda mówi, że zależy od serwisu, ale oficjalnie każdy serwis odmówi naprawy i tak faktycznie jest.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x