Witam chciałbym się podzielić z wami problemem, jaki wystąpił w mym Honor 7 po 6miesiacach użytkowania tgz. odbarwienia LCD oraz obsługa serwisowa Huawei.
Problem, o którym wspomniałem (odbarwienia LCD) pojawił się miesiąc temu, w lewym górnym rogu koło tacki sim-sd biała smuga około 1cm. Przez 2tygodnie ignorowałem te objawy myśląc, że to przejściowy problem, aż do pojawienia się w 3tygodniu dodatkowej smugo o długości 3cm. Oddałem telefon na gwarancji do serwisu we Wrocławiu wyjaśniając usterkę LCD, Pani poinformowała mnie, że mam czekać na smsa info.o zakończeniu naprawy. Po 6dniach sms "Sprzęt gotowy do odbioru". Czytając raport naprawy byłem lekko zirytowany kompetencją pani przyjmującej telefon, która nie podała rodzaju usterki wysyłając telefon do serwisu w Piasecznie. Ale serwis się spisał na 5+ Wymieniono wyświetlacz LCD wgrano nowe oprogramowanie, nie wiem, jakie oprogramowanie jak miałem nowe, ale tak napisali. Mile jestem zaskoczony obsługą serwisową tgz, ‘’Chińczyka”.
Raport z naprawy fota 🙂