W razie problemów z portem pytajcie twórcę portu na Bear's Pit - on tam co jakiś czas zagląda i odpisuje.
Swoja drogą czemu oni nie odświeżą tej gry na androida? U mnie wszystko chodzi znakomicie, przydałoby się tylko rozwiązać jakoś sterowanie ( wystarczyłoby nawet zrobić na ekranie pół przezroczystą gałkę i parę przycisków) i mogliby kasować 10$ tak jak za wersję na PC na GOG.
Pic polega na tym, że port na Androida to chałupnictwo jego twórcy, a nie oficjalny port właścicieli marki. Co więcej, to jest zespawane PelyaSDL (cokolwiek to jest, w każdym razie daje wszelkie interfejsy), kawałek kodu twórcy portu i oryginalny kod JA2v1.12 w C++ skompilowany na Andka. Chodzić chodzi (nie u mnie, ale ja kombinowałem z polską wersją i się zaciąłem), ale jest to dzieło mocno eksperymentalne.
Gdyby chcieć to zrobić na porządnie, właściciele marki (bitComposer Games, jeśli nadążam) musieliby komuś zlecić (i zapłacić) wykonanie od zera aplikacji korzystającej z plików oryginalnego JA2, ale nie z kodu (albo i nawet nie z plików, a całkiem osobną). I na koniec widzieć chodzące po necie piraty.
Kod oryginalnego JA2 jest archaiczny i taka częściowa robota, jaką mamy do dyspozycji, jest bardzo ciężka.
A dlaczego właściciel marki tego nie robi? No właśnie...