Tomek2016 Witam, stworzyłem apkę według tutorialu na stronie : http://code.tutsplus.com/tutorials/android-sdk-create-a-drawing-app-essential-functionality--mobile-19328 Aplikacja ma za zadanie rysować i zapisywać. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć na jakiej zasadzie odbywa się zapis, i czy isnieje prosty algorytm do zmiany nazwy pliku oraz odczytu. Prosiłbym o pomoc ponieważ jest to bardzo ważne dla mnie ;/ Potrafię się odwdzięczyc. Z góry dzięki kod dotyczący zapisu: String imgSaved = MediaStore.Images.Media.insertImage ( getContentResolver () drawView.getDrawingCache () UUID.randomUUID () toString () +. ".png" , "Rysunek" );
merid Spróbuj skorzystać z tego https://developer.android.com/training/basics/data-storage/files.html
Szwed Co do zmiany nazwy pliku to jakbyś chciał aby to wyglądało? Użytkownik przed zapisem podaje nazwę pliku czy jak? Jeśli to użytkownik ma wybierać nazwę to możesz pobrać wpisaną nazwę z jakiegoś EditTexta i pobraną wartość dać zamiastUUID.randomUUID().toString()
Tomek2016 no właśnie tak próbowałem ale tak się nie dzieje ;/ to jest tylko chyba opis jaki ma zawierać plik [ Dodano: 17 czerwiec 2016 - 17:12] mogę to zrobić inaczej nie musi być tak jak teraz zapis, tylko jakby mógł mi ktoś pomóc ;/
merid a z takiego czegoś File imagesFolder = new File(Environment.getExternalStorageDirectory(), "MyImages"); File image = new File(imagesFolder, "QR_" + timeStamp + ".png"); a tak nie mozesz zapisywać ? podstaw to pod stringa