Witam,
mam problem z naprawą na gwarancji mojej Z1. W kwietniu oddałem telefon na gwarancję (były zepsute wibracje), po tygodniu telefon wrócił. Usterka została naprawiona, ale oglądając telefon zdziwiłem się, rama została zgięta. Zadzwoniłem do sprzedawcy czy wie co się stało z telefonem podczas naprawy, on nic nie wiedział, przepakował tylko telefon i odesłał (telefon wysłał do serwisu sprzedawca, był pośrednikiem). Zasugerował odesłanie telefonu z powrotem na gwarancję. Po kilku dniach okazało się, że W-Support telefonu nie naprawi, ponieważ został uszkodzony mechanicznie i dodał, że zostało to spowodowane przeze mnie. Ja jednak niczego takiego nie zrobiłem. Nie wiem co teraz robić, telefon odsyłałem z zepsutymi wibracjami a nie z uszkodzoną ramką. Dodam, że za pierwszym razem telefon został naprawiony bez problemu co świadczy, że ramka nie była zgięta, a żadne uszkodzenie mechaniczne nie istniało. Kontaktowałem się z Sony kilkukrotnie, ale nie są oni chętni do pomocy, za 2 razem wystawili rachunek na 700 zł za ewentualne odnowienie telefonu, ja się nie zgodziłem.
Nie wiem jak to jest możliwe, że profesjonalny serwis może tak oszukiwać swoich klientów? W mojej drugiej Xperii zepsuł się głośnik i teraz boję się odesłać ją na gwarancję. W załączniku znajduje się zdjęcie uszkodzenia.
Proszę o pomoc, nie wiem co teraz robić.